اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

پلیس ‌راه ریگان هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود

امام جمعه ریگان خواستار راه‌اندازی هرچه سریع‌تر پاسگاه پلیس راه در این شهرستان شد.

پلیس ‌راه ریگان هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به روز کار و کارگر اظهار داشت: هر کسی که در این جامعه کار می‌کند به عنوان کارگر شناخته می‌شود‌.

وی با اشاره به جایگاه کار و کارگر گفت: نخستین شخصیت جهان آفرینش پیامبر اکرم (ص) دست کارگر‌ را بوسه زدند. 

حیدری‌نسب افزود: وظیفه شرعی ما جهاد اقتصادی است در سالی که مقام عظمای ولایت به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مطرح کرده‌اند وظیفه شرعی ماست که کار و تلاش کنیم و وضعیت اقتصادی کشورمان را بالا ببریم و در این زمینه خودکفا شویم.

وی افزود: کشاورزان و کارگران اساس اقتصادی یک کشور هستند و وظیفه ما بر این است که به کشورمان خدمت کنیم تا محتاج دیگران نشویم‌.

حیدری‌نسب تصریح کرد: همان طور که قوای مسلح با شجاعت و شهامت از سرحدات و مرزهای ما ‌محافظت می‌کنند، مجاهدان کارگر و کشاورز در کشور با تلاش‌ خود از متن کشور محافظت و کشورمان را از وابستگی به دیگر کشورها محفوظ می‌دارند.

وی با اشاره به آب و خاک مساعد در شهرستان ریگان گفت:‌ کشاورزان و کارگران با فعالیت‌های خود اقتصاد این شهرستان را رونق خاص می‌دهند.

‌‌امام جمعه ریگان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن ابراز داشت: زنان و بانوان ما از حضرت زهرا (س) الگو پذیرند و تمام‌ کارهای این بانوی نمونه اسلام را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند‌.

وی با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد علامه شهید مطهری بیان داشت: معلم چراغ روشنی است که انسان‌ها را از تاریکی و گمراهی نجات می‌دهد، معلمان سازندگان جامعه هستند.

‌حیدری‌نسب با تقدیر از نیروی انتظامی در برقراری امنیت در این شهرستان گفت: با تلاش این مجموعه امنیت در شهرستان ریگان مطلوب است.

وی‌ از راه‌اندازی پاسگاه پلیس‌راه در مکانی که هیچ تاثیری‌ بر شهرستان‌های فهرج و ریگان ندارد، انتقاد کرد و ابراز داشت: امنیت جانی و روانی مردم شهرستان ریگان در محور ریگان - ایرانشهر‌ در خطر است.

حیدری‌نسب تصریح کرد: اگر مردم این شهرستان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را‌ رعایت کنند، رانندگان دیگر به دلیل نبود پاسگاه پلیس راه در محور ریگان - ایرانشهر این قوانین را رعایت نمی‌کنند و با سرعت زیاد موجب حوادث ناگوار‌ می‌شوند. 

وی افزود: اگر این پاسگاه پلیس راه مربوط به شهرستان فهرج است در فهرج راه‌اندازی شود و اگر مربوط به ریگان است در شهرستان ریگان راه‌اندازی شود که شاهد چنین حوادثی نباشیم‌.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: تمام‌ زیرساخت‌ها برای راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه توسط مسئولان ذیربط در‌ شهرستان ریگان فراهم شده است.

انتهای پیام/80014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول