اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون خبر داد

اعتبار 20 میلیارد تومانی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاونی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از آغاز به کار صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 20 میلیارد تومانی در سال 92 خبر داد.

اعتبار 20 میلیارد تومانی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاونی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج امیر میمنت‌آبادی امروز در آئین افتتاحیه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در کهگیلویه و بویراحمد به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید گام‌های واقعی و به صورت عملی در خصوص تحقق شعار حماسه اقتصادی برداشته شود.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور بخشی از تحقق شعار حماسه اقتصادی را از وظایف عموم مردم دانست و اظهار کرد: کسانی که در حوزه تعاون مشغول به خدمت هستند وظیفه سنگی بر عهده دارند باید گفت،کار گروهی و جمعی در تحقق شعار سال و استراتژی آن بسیار مهم است.

افتتاح 69 نمایندگی در کشور

وی، کهگیلویه و بویراحمد را بیست و هفتمین استان در راه‌اندازی و افتتاح صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون بیان کرد و گفت: با افتتاح نمایندگی در این استان تاکنون 69 نمایندگی در سطح کشور افتتاح شده که برخی استان‌ها به دلیل وسعت دو الی سه نمایندگی، کار صدور انواع ضمانت‌نامه در استان‌ها را انجام می‌دهند.

این مسئول کشوری در ادامه خاطرنشان کرد: با اکثر بانک‌ها تفاهم نامه‌ای به منظور پذیرش ضمانت‌نامه‌های این مرکز منعقد شده است تا متقاضیان شرکت‌های تعاونی مشکل خاصی در این خصوص نداشته باشند.

عضو هیئت‌مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور گفت: تاکنون مشکلی بین شرکت‌های تعاونی و بانک‌ها وجود داشت که شرکت‌های تعاونی فاقد توان ارائه ضمانت‌نامه‌های درخواستی از سوی بانک‌ها بودند و امروزه با راه‌اندازی این صندوق که 100 درصد دولتی است می‌توان خدمات خوب و شایسته‌ای به متقاضیان ارائه داد و ضمانت‌نامه صادر کرد.

میمنت‌آبادی به میزان اعتبارات تخصیص یافته به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در سال جاری 20 میلیارد تومان به صندوق ضمانت این استان اختصاص داده شده که شرکت‌های تعاونی می‌توانند از این اعتبار در قالب ضمانت‌نامه استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور با بیان این‌که هیچ محدودیتی برای عضویت شرکت‌های تعاونی در این صندوق وجود ندارد، اذعان کرد: شرکت‌هایی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت جهاد کشاورزی در قالب تعاونی شهری و روستایی و تولیدی و توزیعی به ثبت رسیده باشد می‌توانند از مزایای این صندوق استفاده کنند.

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول