اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهرخبر داد

افتتاح 45 طرح محرومیت زدایی در استان بوشهر

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی ۴۵ طرح عمرانی در نقاط محروم استان بوشهر افتتاح شد.

افتتاح 45 طرح محرومیت زدایی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ ناصر دولاح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج سازندگی در 17 اردیب.هشت سال 79 به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد گفت: رسالت اصلی این نهاد تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و بسیجیان در امر سازندگی و برگزاری کلاس‌ها‌ی مختلف آموزشی بوده که این نهاد به موفقیت‌هایی دست یافته است.

وی گفت: امروز بیست طرح فرهنگی مذهبی، سه طرح رفاهی اجتماعی، نه طرح بهداشتی درمانی، دو طرح ورزشی، یک طرح گردشگری و ده پایگاه مقاومت بسیج در نقاط محروم استان بوشهر افتتاح شد.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه این طرح‌ها با 17 میلیارد و 500 میلیون ریال ایجاد شده است، بیان کرد: اعتبارات این طرح‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی تامین شده است و بسیجیان در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه این طرح‌ها را اجرا کرده‌اند.

دولاح با بیان اینکه امسال 70 طرح عمرانی توسط بسیجیان اجرا می‌شود، بیان کرد:  این طرح‌ها در شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه با اعتبار 20 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی ساخت مساجد، حسینیه، مراکز بهداشتی درمانی، زمین ورزشی فوتبال و فوتسال، پارک تفریحی کودک، راه روستایی و پایگاه مقاومت بسیج را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول