اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست اعضای انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان بررسی شد

تأکید بر بهره‌برداری از اراضی کشاورزی مرتبط با حمایت از زندانیان میناب

در نشست اعضا انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان میناب بر تلاش در راستای بهره‌برداری از زمین کشاورزی این انجمن تأکید شد.

تأکید بر بهره‌برداری از اراضی کشاورزی مرتبط با حمایت از زندانیان میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان، منوچهر خیرخواه، رئیس دادگستری میناب امروز در نشست اعضای انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در میناب با اشاره به اهمیت حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند گفت: در دستگاه قضایی خدمت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در اولویت قرار دارد.

وی افزود: عدم رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان و بی‌توجهی نسبت به مشکلات آنان می‌تواند بدنه جامعه را دچار تزلزل کند.

این مسئول، تأمین نیازهای مادی و معنوی زندانیان و خانواده‌های آنها را از مهم‌ترین رسالت انجمن حمایت از زندانیان ذکر کرد و گفت: انجمن‌ها علاوه بر تأمین نیازهای مادی، معیشتی و معنوی مددجویان و افراد تحت تکفل آنان، کمک به ارتقای آموزش، درمان و اشتغال آنها را نیز در برنامه دارند.

خیرخواه، لزوم دستیابی به اهداف انجمن‌ها را استفاده و بهره‌گیری از امکانات و توانمندی انجمن و نهادهای خیریه و دستگاه‌های حمایتی ذیربط عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه هدف انجمن‌ها گام برداشتن در مسیر ارزشمند برای حفظ کانون خانواده‌ها است، نباید از هیچ کوشش و تلاشی در این راستا دریغ کرد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی هرمزگان نیز کمک به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه را عملی نیکو و خداپسندانه دانست و بیان کرد: دستیابی به اهداف کلان انجمن در گرو توانمندسازی شغلی، خوداتکایی، خودکفایی و عدم وابستگی خانواده مددجویان به نهادهای خیریه است.

اکبر سلیمانی در ادامه با تشریح اهداف و راهکارهای بهینه در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده‌های زندانیان، خواستار اصلاح ساختار درآمدی انجمن شد.

در این نشست که مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، دادستان عمومی و انقلاب و معاون فرماندار ویژه میناب نیز حضور داشتند؛ ضمن بررسی وضعیت مالی و مشکلات درآمدی انجمن، تسریع در پیگیری ساخت و احداث ساختمان عریضه‌نویسان و تلاش در جهت بهره‌برداری از زمین کشاورزی انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در دستورکار قرار گرفت.

انتهای پیام/88004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول