اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر تاکنون 3 بار کلنگ‌زنی شده است

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر تاکنون سه‌ بار کلنگ‌زنی شده است، اما مردم هنوز شاهد حرکت جدی و عملی در این خصوص نیستند.

نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر تاکنون 3 بار کلنگ‌زنی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه شورای اداری نوشهر با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در سالن اجتماعات فرمانداری نوشهر برگزار شد.

قاسم احمدی‌لاشکی در این جلسه در سخنانی به بیان برخی مشکلات منطقه پرداخت و گفت: نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر تاکنون سه‌ بار کلنگ‌زنی شد، اما مردم هنوز شاهد حرکت جدی و عملی در این باره نبودند.

وی با بیان اینکه سه پنجم خاک نوشهر را بخش کجور تشکیل می‌دهد، افزود: این منطقه با بیش از 60 روستا و نیز دو شهر راه دسترسی مناسبی ندارد و همچنین در بحث گازرسانی هم کار مطالعاتی آن رو به اتمام است و مردم کجور منتظر اقدامات خوبی از سوی دولت در این باره هستند.

احمدی به عدم هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی برای اجرای مصوبات دولتی اشاره کرد و بیان داشت: پروژه راه دسترسی به بندر نوشهر از کنار باغ اکولوژی از مصوبات دولت است و برای ما نیز مهم است و از طرفی هم به شدت با قطع درخت مخالفم، اما این راه باید به سرانجام برسد تا مشکل مردم منطقه حل شود.

وی عنوان کرد: منطقه صلاح‌الدین‌کلا با بیش از 20 هزار نفر جمعیت نیازمند ارتقاء به بخش است که در این باره کتابچه آن آماده شد و امیدواریم در این مورد از سوی دولت نتیجه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/86019/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول