اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

احداث 4 هزار کیلومتر راه آسفالته روستایی تا شهریور ماه

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: در صورت تامین اعتبار 4 هزار کیلومتر راه آسفالته روستایی تا شهریور ماه در کشور احداث می‌شود.

احداث 4 هزار کیلومتر راه آسفالته روستایی تا شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیدحسین میرشفیع در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان و  بازدید از پروژه‌های راه روستایی این منطقه اظهار داشت: هم‌اکنون 99 هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته روستایی در کشور وجود دارد.

وی از برنامه‌ریزی برای برخورداری تمام روستاهای بالای 50 خانوار از راه آسفالته خبر داد و تصریح کرد: این مهم با همکاری مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه لازم محقق و در صورت تامین اعتبار 4 هزار کیلومتر راه آسفالته تا شهریور ماه در روستاها احداث می‌شود.

میرشفیع با اشاره به مطالبات 7 هزار و500 میلیارد ریالی پیمانکاران راه روستایی گفت: پرداخت این مطالبات تقویت پیمانکاران برای تسریع در اجرای پروژه‌های آسفالت روستایی را به دنبال دارد.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: بسیاری از راه‌های روستایی پرجمعیت نیازمند بهسازی و روکش است که با پیش‌بینی منابع و پشتیبانی مجلس مشکلات راه‌های روستایی در این بخش نیز برطرف می‌‌شود.

میرشفیع با بیان اینکه بیش از 60 درصد راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در جنوب کرمان از راه آسفالته بهره‌مند شدند، گفت: رشد راه‌های آسفالته در این منطقه بیش از حد انتظار بوده و از این حیث، جنوب کرمان از بسیاری از مناطق کشور جلوتر است.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: با آسفالت 14 هزار کیلومتر راه روستایی دیگر تمام روستاهای بالای 50 خانوار کشور از راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2655/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول