اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری مطرح کرد

تمرکز بر محرومیت‌زدایی از برنامه‌های کاندیدای پایداری

سخنگوی جبهه پایداری گفت: تمرکز بر محرومیت‌زدایی و گسترش فرهنگ جهادی از برنامه‌های کاندیدای جبهه پایداری است.

تمرکز بر محرومیت‌زدایی از برنامه‌های کاندیدای پایداری

سید امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ادای تکلیف سبب شد تا لنکرانی در نخستین روز ثبت‎نام حضور پیدا کند اظهار کرد: امسال به عنوان سال حماسه سیاسی نام‌گذاری شده و شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی بوده و همان‌طور که برای ثبت نام در حماسه جبهه و جنگ از یکدیگر سبقت می‎گرفتیم، اکنون نیز مانند خط مقدم جبهه بر خود فرض دانستیم تا با حماسه سیاسی مانند حماسه دفاع مقدس برخورد کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لنکرانی برای پرشور کردن انتخابات، شفاف شدن فضای سیاسی کشور و برای پاسخ دادن به ندای ولایت پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است.

سخنگوی جبهه پایداری در ارتباط با با برنامه‎های باقری لنکرانی اظهار داشت: برنامه‎های وی تدوین شده که به تدریج از این برنامه رونمایی می‌شود.

قاضی‌زاده تمرکز بر محرومیت زدایی را از برنامه‌های کاندیدای جبهه پایداری عنوان و تصریح کرد: تمرکز زدایی اقتصادی، تقویت تولید ملی، توسعه زیر ساخت‌ها و فرهنگ تولید در مناطق دورافتاده و روستایی و همچنین گسترش فرهنگ جهادی بر اساس اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه کاندیدای جبهه پایداری است.

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کاندیدای این جبهه، گفت: در حوزه فرهنگ، برنامه‎های ویژه‎ای برای تعلیم و تربیت فرهنگ عمومی بر اساس آموزه‌های دینی و روز آماده شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: حضور لنکرانی را شاید بتوان بازگشت روحیه مکتبی مانند دولت شهید رجایی و نهم با رویکرد جهادی و تواضع در مقابل مردم، دانست.

سخنگوی جبهه پایداری در مورد حمایت مردم از لنکرانی، اذعان کرد: مردم متدین، جامعه حزب‎الله و مستضعفین از چنین دولتی استقبال زیادی می‌کنند و مطمئنم که این جریان مکتبی و اعتقادی که هم در دوره شهید رجایی و هم در دولت نهم شاهد آن بودیم مورد استقبال محرومان و مستضعفان جامعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سوابق علمی و دانشگاهی لنکرانی افزود: به علت نخبه بودن لنکرانی و فعالیت‌های علمی در داخل و خارج از کشور، وی مورد استقبال مجامع دانشگاهی، تحقیقاتی و نخبگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/70005/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول