اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان:

راننده جرثقیل بدون حضور پلیس حق توقیف خودرو را ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان گفت: در خصوص توقیف خودروی متخلف و انتقال آن به پارکینگ باید مامور پلیس راهور حضور داشته باشد تا خودرو به پارکینگ منتقل شود و راننده جرثقیل بدون حضور پلیس حق توقیف خودرو را ندارد.

راننده جرثقیل بدون حضور پلیس حق توقیف خودرو را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا کابوسی ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده چنین موضوعی بلافاصله با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 و یا شماره تلفن 2183954 پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان بیان کرد: به طور قطع در صورتی که راننده جرثقیل مرتکب چنین رفتاری شود پس از رسیدگی تنبیه خواهد شد و خودرو وی تا زمان مشخص شدن وضعیت او توقیف می‎شود.

در صورت ورود خسارت به خودرو راننده جرثقیل باید پاسخگو باشد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان خاطرنشان کرد: برابر ماده 12 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که خودرویی در محل و ایام ممنوعه‎ای که راهنمایی و رانندگی مشخص می‎کند پارک کند باید به پارکینگ منتقل شوند.

وی متذکر شد: اما در این انتقال باید بسیاری از مسائل ایمنی در نظر گرفته شود و در صورتی که در هنگام حمل خودرو با جرثقیل یا خودروی دیگر خسارتی به خودرو وارد شود، حمل‌کننده خودرو (راننده جرثقیل) مسئول است و باید پاسخگو باشد.

کابوسی ابراز داشت: تمامی مشخصات و اطلاعات حمل‌کننده و خودرو حمل شده در طول روز در دفاتر پلیس راهنمایی و رانندگی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که صاحب خودرو پس از مراجعه به پارکینگ متوجه بروز خسارتی به خودرو شده است می‎تواند با مراجعه به ستاد ترخیص خودروی راهنمایی و رانندگی استان موضوع را اعلام کند و این مسئله قابل پیگیری است.

روزانه 30 خودرو در گرگان به پارکینگ منتقل می‎شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان تاکید کرد: در گرگان بیش از 100 هزار خودرو وجود دارد و در طول روز حدود 30 دستگاه به پارکینگ منتقل می‎شود.

وی گفت: در حال رایزنی با شرکت پیمانکار هستیم تا با در نظر گرفتن امکانات مناسب خودروها به صورتی به پارکینگ انتقال پیدا کنند که به هیچ وجه آسیبی نبینند.

کابوسی افزود: در صورت در اختیار قرار گرفتن این امکانات به شرکت پیمانکار امکان حمل خودروهای شاسی‌دار یا شاسی بلند هم فراهم خواهد شد و به زودی شاهد این مسئله در خیابان ولیعصر(عج) خواهیم بود.

انتهای پیام/83004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول