اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سپاه دشتستان صورت گرفت

اعزام 3 کامیون مواد غذایی و بهداشتی به مناطق زلزله‌زده دشتی

مسئول بسیج سازندگی دشتستان از اعزام 3 کامیون مواد غذایی و بهداشتی توسط سپاه دشتستان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

اعزام 3 کامیون مواد غذایی و بهداشتی به مناطق زلزله‌زده دشتی

احمد احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله در شهرستان دشتی تاکنون شاهد فعالیت چشمگیر بسیجیان در امدادرسانی به مردم این مناطق بوده و هستیم.

وی افزود: بسیجیان دشتستان نیز همکاری بسیار خوبی داشتند و اقدامات متعددی برای آسایش زلزله‌زدگان انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان از اعزام کمک‌های سپاه ناحیه شهرستان دشتستان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته تشکیل بسیج سازندگی، کمک‌های سپاه ناحیه شهرستان دشتستان به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی ارسال شد.

احمدزاده با اشاره به اهداف بسیج سازندگی گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، کمک به دولت در خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی با اولویت در روستاها و نقاط محروم، کمک به شناسایی و ایجاد اشتغال و افزایش توان فنی و تجربی جوانان از جمله اهداف بسیج سازندگی است.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی در قالب اردوهای هجرت 3 دانش‌آموزی (اردوهای جهادی) در اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، مشارکت با جهاد کشاورزی در عرصه‌های مختلف و همچنین در بحث اشتغال‌زایی با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فعالیت‌های چشمگیری را ارائه کرده است.

این مسئول بیان کرد: بسیج سازندگی در سال 92 پس از بروز حادثه دلخراش زمین لرزه شهرستان دشتی در منطقه حضور یافت و با برپا کردن مقر تاکتیکی در شهر شنبه و روستای باغان خدمات زیادی را ارائه کرد.

احمدزاده اظهار داشت: در سالروز تشکیل بسیج سازندگی نیز بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان دشتستان با اعزام مرحله دوم کمک‌های جمع‌آوری شده با همراهی امام جمعه شهر برازجان، فرمانده سپاه، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از پاسداران و سرکشی حضوری از برخی خانواده‌ها و دلجویی از حادثه‌دیدگان سعی در برطرف کردن قسمتی از مایحتاج و آلام آنان کرد.

وی از اعزام 3 کامیون مواد غذایی و بهداشتی توسط سپاه دشتستان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و یادآور شد: دومین مرحله کمک‌های سپاه شهرستان دشتستان شامل یک کامیون لوازم بهداشتی و 2 کامیون مواد غذایی به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اعزام شد.

احمدزاده ابراز داشت: این اقلام که شامل برنج، آرد، نان بسته‌بندی شده، آب معدنی، پنکه، مواد شوینده، کنسرو و دیگر مواد مورد نیاز است از طریق حوزه مقاومت بسیج شهر زلزله زده شنبه بین مردم تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول