اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 –118

علیخانی: نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی‌ها پرهیز کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مینودشت گفت: نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی‌ها و تخریب یکدیگر شدیدا پرهیز کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه در سطح ایران اسلامی باشیم.

علیخانی: نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی‌ها پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، محمود علیخانی در مورد اهمیت انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است و در نهایت مظهر اقتدار نظام اسلامی است.

علیخانی افزود: سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» که مقارن شده با شهادت و ولادت حضرت زهرا (س) هم در بعد سیاسی که رسوا کردن ظالمان و غاصبان و افشای سیاست‌های آنها و با همه ناجوانمردی‌ها و خانه به خانه رفتن و از ولایت دفاع کردن و در بعد اقتصادی قرار گرفتن در شعب ابی طالب و محاصره اقتصادی برای ما یک الگوی اصیل است.

وی گفت: آمریکا و ایادیش تمام تلاششان این است که کوچکترین روزنه را برای پیشرفت ایران مسدود کنند مانند تقویت قانون «بولتن وکس» که پایه معاملات دلار در آمریکا است عدم معامله با طلا در معاملات جهانی جلوگیری از معامله پایاپای و تهاتری در مسائل اقتصادی.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  مینودشت تاکید کرد: پس این نیاز به خلق حماسه است امروز ملت ایران آمریکا را روی پل (فنون کشتی) برده است اگر توکل بر خدا و بنابر فرمایش رهبری از این پیچ تاریخی عبور کنیم نصرت و پیروزی از آن ماست.

علیخانی در مورد اهمیت انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است و در نهایت مظهر اقتدار نظام اسلامی است انشاالله به حول و قوه الهی،  مشارکت گسترده مردم بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در فضای بین‌المللی تعیین می‌کند بنابر فرمایش حضرت امام خامنه‌ای در مسئله انتخابات همه باید به قانون تمکین کنیم و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم.

وی توصیه‌ای به نامزدهای انتخاباتی داشت و گفت: نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی‌ها و تخریب یکدیگر شدیدا پرهیز کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه در سطح ایران اسلامی باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  مینودشت در پایان هتک حرمت به بقاع متبرک یاران و اصحاب پیامبر(ص) حجربن عدی و جعفرطیار را شدیدا محکوم کرده و اشد مجازات را برای عاملان این عمل خبیث خواستار شد.

انتهای پیام/2307/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول