اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان خبر داد

افتتاح کلاس تخصصی مربی‌گری بدنسازی و پرورش‌اندام

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان گفت: کلاس تخصصی مربی‌گری بدنسازی و پرورش‌اندام روز سه‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود.

افتتاح کلاس تخصصی مربی‌گری بدنسازی و پرورش‌اندام

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دلیل اینکه فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام تقویم سالانه هیئت‌ها را دیر به استان‌ها ارسال کرد، ما هم در حال حاضر مشغول ارسال این تقویم به کل هیئت‌های شهرستان‌های خود هستیم تا برنامه‌های خود را طبق این تقویم پیگیری کنند.

وی در ادامه به افتتاح کلاس‌های تخصصی مربی‌گری بدنسازی و پرورش‌اندام اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها روز سه‌شنبه 24/2/92 ساعت 9 صبح با حضور مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان و نصیرزاده، دبیر کمیته آموزش فدراسیون به مدت 5 روز در خانه وزنه‌برداری اصفهان واقع در ملک شهر افتتاح می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان تأکید کرد: علاوه براین کلاس‌ها آزمون کتبی مربی‌گری پاورلیفتینگ با حضور 55 نفر روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی به رقابت‌های پرس سینه قهرمانی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این مسابقه‌ها در پایان همین ماه در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن 17 شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63020/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول