اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد

توجه به نیاز معلولان اولویت کاری سازمان بهزیستی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی گفت: توجه بیشتر به نیازهای معلولان باید در اولویت برنامه‌های سازمان بهزیستی قرار گیرد.

توجه به نیاز معلولان اولویت کاری سازمان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: توجه بیشتر به نیازهای معلولان باید در اولویت برنامه‌های سازمان بهزیستی قرار گیرد.

باریک‌بین با بیان اینکه خدمت به افراد معلول نزد خداوند متعال اجر فراوانی دارد، افزود: مسئولانی که برای رفاه حال معلولان تلاش می‌کنند، از اجر ویژه‌ای در نزد خداوند برخوردار می‌شوند.

وی، فعالیت مدیران و کارمندان این نهاد را از فعالیت‌های بسیار مؤثر در جامعه و رفع‌کننده بسیاری از مشکلات معلولان عنوان کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از این دیدار فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد توجه قرار داد.

باریک‌بین بیان کرد: ملت با بصیرت ایران باید در این انتخابات نیز همچون دوره‌های گذشته با حضور چشمگیر خود به دشمنان و بدخواهان نظام نشان دهد که همواره در صحنه حضور دارند و پشتیبان این نظام برآمده از خون شهدا هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: این سازمان به مددجویان به ویژه معلولان نگاه ویژه‌ای دارد.

همایون هاشمی افزود: در جامعه معلولانی زندگی می‌کنند که علاوه بر معلولیت، مشکلات زیاد دیگری دارند که توجه به این مشکلات یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار این سازمان به شمار می‌رود.

حسین افشار مقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین نیز گزارشی از فعالیت‌های این سازمان بیان کرد.

انتهای پیام/77010/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول