اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

ادامه بارش‌ها در زنجان کمبود بارندگی‌ها را جبران می‌کند

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به بارندگی‌های چند روز گذشته گفت: ادامه بارش‌ها در زنجان کمبود بارندگی‌ها را جبران می‌کند.

ادامه بارش‌ها در زنجان کمبود بارندگی‌ها را جبران می‌کند

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان را طی 24 ساعت آینده ابری پیش‌بینی کرد و افزود: با توجه به افزایش میزان ابر استان شاهد بارش‌های پراکنده و رگباری طی این مدت خواهیم بود.

وی از وزش باد در استان زنجان خبر داد و افزود: وزش باد و بارش‌های متناوب طی چند روز آینده در استان ادامه می‌یابد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، استان شاهد بارش‌های متناوب و دامنه‌ دار تا روز شنبه هفته آینده خواهد بود.

وی حداقل دمای شهر زنجان را طی روز گذشته هفت درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: حداکثر دمای این شهر طی 24 ساعت گذشته 20 درجه بالای صفر بوده است.

یاغموری دمای فعلی شهر زنجان را 15 درجه بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت دو درجه افزایش یافته است.

وی از بارش چهار میلی‌متری باران طی 24 ساعت گذشته در شهر زنجان خبر داد و تصریح کرد: در روز گذشته دو شهر ابهر و خرم‌دره شاهد بارش پنج میلی‌متری باران بود‌ند.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان اضافه کرد: گرماب و قیدار طی روز گذشته با 10.8 و 10 میلی‌متر بیشترین بارندگی را در بین شهرستان‌های استان زنجان داشته‌اند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد جبران شدن کاهش بارش‌های فروردین و اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری در سطح استان زنجان طی چند روز گذشته گفت: نمی‌توان واژه جبران را در این مورد به کار برد ولی اگر بارش‌های پیش‌بینی شده در سطح استان زنجان تا چند روز آینده محقق شود، بسیاری از مشکلات ناشی از کاهش بارندگی حل می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول