اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گچساران:

125 ناظر بر انتخابات شورای شهر و روستای گچساران نظارت می‌کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گچساران گفت: 125 ناظر در حوزه شهر و روستای گچساران کار نظارت بر برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای گچساران را بر عهده دارند.

125 ناظر بر انتخابات شورای شهر و روستای گچساران نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هادی زارع‌پور امروز در نشست توجیهی ناظران انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای گچساران با بیان این‌که نظارت دقیق سبب جلوگیری از انحرافات و تصحیح روندهای معیوب می‌شود، اظهار کرد: نظارت در بهسازی رویه‌ها، تصمیمات و اقدامات سیستم و سازمان ایفای نقش می‌کند.

وی افزود: نظارت دقیق و موثر سبب کاهش هزینه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی ناشی از روند سوء جریان امور شده و جنبه‌ای پیشگیرانه از وقوع تخلف دارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گچساران بی‌طرفی، عدالت و انصاف را از خصوصیات بارز یک ناظر دانست و گفت: ناظر باید بر امانت‌داری از رأی مردم نظارت کند همچنین مجموعه دست‌اندرکاران انتخابات اعم از مجریان، ناظران، بازرسان باید امانت‌دار رأی مردم باشند.

زارع‌پور نظارت را مؤلفه‌ای مهم برای تضمین سلامت انتخابات عنوان کرد و ابراز داشت: نظارت برای تضمین سلامت و صحت انتخابات و اطمینان به نتایج و اعمال صحیح مشارکت مردم در امور سیاسی مقرر شده است.

وی در پایان برگزاری این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تعداد ناظران انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان گفت: تعداد ناظران انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان با توجه به وجود 65 صندوق در این شهر، 65 نفر پیش‌بینی شده است.

زارع‌پور ادامه داد: به ازای هر 20 صندوق یک سرناظر نیز پیش‌بینی شده است که با توجه به این موضوع چهار سرناظر نیز در روند نظارت بر انتخابات ایفای نقش می‌کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی گچساران تعداد ناظران انتخابات شورای روستای این شهرستان را 60 نفر عنوان و بیان داشت: تعداد 60 صندوق نیز در حوزه روستا و عشایر گچساران برای برگزاری انتخابات روستایی پیش‌بینی شده است که سه سرناظر نیز بر روند انتخابات این عرصه نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/82001/ت30/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول