اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

7 دانش‌آموز آملی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی راه یافتند

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: هفت دانش‌آموز آملی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی راه یافتند.

7 دانش‌آموز آملی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی صبح امروز با حضور در جمع مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و مدیران مدارس ابتدایی شهرستان آمل با گرامیداشت مقام معلم، گفت: همه روز و همه هفته سال، روز و هفته معلم است.

وی با بیان اینکه معلمی با درس دادن فرق دارد، افزود: درس‌دهنده درس را نخ نخ می‌کند و به زیبایی مطلب را به مخاطب عرضه می دارد اما معلم نه تنها تدریس دارد بلکه سکنات، حرکات، نشست و برخاست معلم برای دانش‌آموزان درس و الگو است.

لطفی تصریح داشت: مدرسه زندگی است و اگر معلم به میزان علاقه‌مندیش به خانواده به دانش‌آموزان علاقه‌مند باشد، منشاء اثر خواهد بود.

وی در ادامه سند تحول بنیادین را افتخار بزرگ برای نظام آموزش و پرورش کشور دانست و گفت: هدف سند تحول بنیادین تربیت اسلامی و برگرداندن ضمیر فرد به همان صفای وجودی اصیل و فطرت پاک است.

مدیر آموزش و پرورش آمل با تشکر از شهرداری آمل در پرداخت سریع سهم آموزش و پرورش از عوارض شهری، بیان داشت: در روستاها دهیاران باید با پرداخت سهم آموزش و پرورش از بودجه دهیاری‌ها و عوارض‌های مأخوذه در پیشبرد امور مدارس تلاش ویژه داشته باشند.

لطفی با اشاره به نزدیک شدن زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان، گفت: رعایت محدوده ثبت‌نام با توجه به تراکم بالای جمعیت در نقاط مختلف شهرستان از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله مسابقات قرآنی انشای نماز و صحیفه سجادیه در شهرستان با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان روبرو می‌شویم، افزود: در مرحله اول قریب به 3‌هزار دانش‌آموز آملی در مسابقات قرآنی با موضوع حفظ و قرائت، احکام، انشای نماز، اذان و صحیفه سجادیه شرکت داشتند.

لطفی اظهار داشت: در مرحله شهرستان از دوره راهنمایی 16 پسر و 16 دختر و دوره متوسطه 26 پسر و 24 دختر به مرحله استانی راه یافتند.

وی بیان داشت: مسابقات مرحله استانی، 28 فروردین تا اول اردیبهشت 92 در شهرستان رامسر برگزار شد که هفت دانش‌آموز آملی به مرحله کشوری راه یافتند.

لطفی تصریح کرد: در رشته قرائت قرآن کریم ساجده عابدی از دبیرستان عصمتیه، فاطمه مهدوی از دبیرستان امام حسن عسکری (ع)، در رشته احکام محمد مهدی تقی‌زاده از دبیرستان شاهد، در رشته انشا نماز، ابوالفضل یوسفی از تیزهوشان، رضا یوسفی از دبیرستان نمونه در رشته صحیفه سجادیه، محمدعلی قاسمی‌درزی از تیزهوشان و فاطمه صادقی از عصمت کبری به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای‌پیام/86011/صا30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول