اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش شاوور:

فرهنگیان شوش به مسابقات قرآن و معارف کشوری راه یافتند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شاوور گفت: فرهنگیان این اداره در مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی حائز مقام شده‌اند و به مسابقات کشوری راه یافته‌اند.

فرهنگیان شوش به مسابقات قرآن و معارف کشوری راه یافتند

سعید عبدالخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: در راستای ارتقای تعالیم قرآنی در سطح فرهنگیان منطقه شاوور کارهای بسیاری خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: فرهنگیان که پرورش‌دهنده ذهنیات محصلان محسوب می‌شوند، شناخت خود را از قرآن باید بیش از بیش ارتقا دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شاوور با اشاره به کسب سه مقام در مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان استان خوزستان خاطرنشان کرد: نقش یک معلم در جامعه بسیار مهم و حیاتی است و قشر فرهنگی جامعه به خوبی می‌توانند ارتباط قرآن را با پرورش محصلان خود درهم بیامیزند.

وی، شناخت دانش‌آموزان پایه را از قرآن بسیار مهم دانست و گفت: برای اینکه جامعه‌ای داشته باشیم که تبعیت از قرآن در آن زیاد باشد باید تعالیم قرآنی را از پایه برای دانش‌آموزان تشریح و تفهیم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه شاوور موفق به کسب سه مقام در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان خوزستان شدند که از میان آن‌ها در رشته حفظ قرآن احمد دستوریان و فؤاد پریزاد موفق به کسب رتبه اول و صعود به مسابقات قرآن و معارف اسلامی کشوری شدند و مصطفی چنانی رتبه سوم تفسیر قرآن این مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام/72001/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول