اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری صورت می‌گیرد

افتتاح 9 پروژه آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور مسئولان کشوری 9 پروژه مهم آب و فاضلاب این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح 9 پروژه آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور سید مهدی ثمره‌هاشمی مدیر عامل شرکت آبفای کشور، حسین بنکداری معاون برنامه‌ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور، مدیر عامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان و جمعی از مسئولان استانی چند پروژه مهم آب و فاضلاب شهری و روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

علی‌جان صادق‌پور در این آئین اظهار کرد: عمده برنامه‌های سفر دو روزه مسئولان کشوری به کهگیلویه و بویراحمد افتتاح 9 پروژه آماده در شهرهای مختلف استان بوده و از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری آبفای این استان به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افتتاح تله‌متری شهرهای یاسوج، باشت، لنده و مادوان را با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تصفیه‌خانه دهدشت از پروژه‌های مهم استانی و کشوری بوده که توسط استاندار این استان، مشاور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مطالعات پروژه تله‌متری چهار از سال 86 شروع شده و با توجه به اینکه در گذشته آب شهر یاسوج به صورت محدود به تله‌متری وصل بود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود کل شهرهای استان و روستاها نیز وصل خواهد شد.

صادق‌پور افتتاح آزمایشگاه مرکزی استان را از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مسئولان کشوری به کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای توسعه، تجهیز و بازسازی آزمایشگاه مرکزی 130 میلیون تومان بوده که این آزمایشگاه به صورت آنلاین با تله‌متری و دیگر آزمایشگاه‌های متصل است.

این مسئول پروژه آبرسانی به شهر دهدشت را از پروژه‌های مهم برشمرد و اذعان کرد: این پروژه شامل خط لوله انتقال و احداث مخزن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد شده است.

وی آبرسانی به شهرک علی آباد یاسوج و آبرسانی به شهر مارگون را از دیگر پروژه‌های عنوان کرد و گفت: بازدید از تصفیه‌خانه شهر یاسوج از برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/82011/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول