اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

افتتاح بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

استاندار مازندران گفت: تاکنون بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح شده است.

افتتاح بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سیدعلی‌اکبر طاهایی در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: ایجاد فضای سبز و طراحی سازه‌های مسکن مهر با الهام از معماری سنتی مازندران باید در طرح مسکن مهر استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نظام مهندسی، پیمانکاران و ناظرین در راستای حل برخی مسایل پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر استان به منظور افتتاح این پروژه‌ها در دولت دهم اهتمام جدی کنند.

طاهایی با اعلام اینکه از سال 88 تا به امروز بیش از یک هزار و 760 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر از سوی بانک مسکن استان پرداخت شده است، عنوان کرد: بانک‌های عامل نسبت به اعطای تسهیلات در این راستا در ایام باقی مانده دولت دهم اهتمام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات تمام عوامل این مجموعه در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این اداره کل در دور چهارم سفرهای استانی ریاست جمهور افزود: خوشبختانه با تلاش همه خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی مازندران در زمینه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر وضعیت مطلوب و درخور توجه‌ای را در سطح کشور داراست.

علی اسد با اشاره به اینکه در دولت دهم مازندران شاهد چهار مورد بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر بود، تصریح کرد: در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران 7 هزار و 42 واحد مسکن مهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته که از این تعداد 4 هزار و 111 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، یک هزار و 724 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و یک هزار و 207 واحد در بافت‌های فرسوده مورد افتتاح قرار گرفت.

به گزارش فارس، در این نشست موانع و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر شهرستان بابل و فریدونکنار مطرح شده و مصوباتی برای رفع آنها به تصویب رسید.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول