اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته

تصفیه‌خانه فاضلاب دهدشت برای چندمین‌بار متوالی افتتاح شد

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دهدشت برای چندمین‌بار متوالی طی یک سال گذشته افتتاح شد.

تصفیه‌خانه فاضلاب دهدشت برای چندمین‌بار متوالی افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، تصفیه‌خانه فاضلاب دهدشت برای چندمین‌بار متوالی طی یک سال گذشته با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فاز اول افتتاح شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه طرح فاضلاب شهر دهدشت یکی از طرح‌های مهم در حوزه آب و فاضلاب در استان است، اذعان داشت: عملیات اجرایی فاز اول این طرح از سال 84 آغاز و در سال 91 به پایان رسید.

علی‌جان صادقی‌پور اضافه کرد: تاکنون 67 هزار و 620 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل این پروژه 168 هزار میلیون ریال اعتبار لازم است.

وی با بیان اینکه طول خط انتقال فاضلاب دهدشت بیش از سه کیلومتر است، عنوان کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب دهدشت نیز 117 کیلومتر است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد، عدم استقبال مردم در خرید انشعابات فاضلاب را یکی از مشکلات پیش‌روی اجرای این طرح عنوان و  خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولان سعی کنند به طرق مختلف مردم را به استفاده و خرید انشعابات فاضلاب ترغیب کنند.

صادقی‌پور، بروز برخی مشکلات در مسیر اجرای طرح‌ها را اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات پیش‌رو را حل کنیم؛ به گونه‌ای که هیچ حقی از مردم و به خصوص کشاورزان ضایع نشود.

انتهای پیام/82008/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول