اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دشتستان انجام شد

کمک بلاعوض 1.1 میلیارد ریالی برای مسکن مددجویان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از تخصیص 1.1 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای کمک در خرید مسکن مددجویان دشتستان خبر داد.

کمک بلاعوض 1.1 میلیارد ریالی برای مسکن مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد در چند سال اخیر در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف اهتمام داشته و اقدامات ارزشمندی ارائه کرده است.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات این نهاد در سطح شهرستان نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و این امر رضایت‌مندی جامعه هدف را به دنبال داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: نقش کمیته امداد در زدودن فقر و محرومیت از خانواده‌ها بسیار ارزشمند و مهم است و در این راستا اهتمام جدی داریم.

عدنانی تصریح کرد: توانمندسازی خانواده‌ها و برگزاری دوره‌های مختلف فرهنگی، علمی و آموزشی از جمله برنامه‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از تخصیص 1.1 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای کمک در خرید مسکن مددجویان دشتستان در یکسال اخیر خبر داد.

عدنانی اظهار داشت: کمک‌های بلاعوض فوق شامل مددجویانی که در تعاونی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند شده است.

وی افزود: برای هر مددجوی تحت حمایت مبلغ 50 میلیون ریال هزینه شده که مجموعاً تعداد 23 مددجو از این سهمیه بهره‌مند و از این طریق صاحب خانه شده‌اند.

رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: همکاری مردم با کمیته امداد نقش مؤثری در بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف دارد و از مردم انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند.

عدنانی ابراز داشت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای توانمندسازی جامعه هدف از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای رشد و پیشرفت مددجویان است.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول