اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

همکاری تعداد 45 رابط فرهنگی با کمیته امداد چرام

رئیس کمیته امداد چرام گفت: در حال حاضر 45 رابط فرهنگی با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارند.

همکاری تعداد 45 رابط فرهنگی با کمیته امداد چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: در حال حاضر 45 رابط فرهنگی با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد چرام عنوان کرد: یکی از اقداماتی که کمیته امداد در راستای ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان انجام می‌دهد، همکاری با رابطان فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه همکاری با رابطان فرهنگی با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در قالب این همکاری رابطان فرهنگی با پایش وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و گزارش وضعیت آنان به کمیته امداد اقدامات لازم را جهت بررسی مشکلات آنها انجام می‌دهند.

مظاهری با بیان اینکه در حال حاضر 45 رابط فرهنگی با کمیته امداد چرام همکاری دارند، گفت: این تعداد رابط فرهنگی کار بررسی وضعیت تحصیلی 900 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد را انجام می‌دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام در ادامه به وضعیت مطلوب تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چرام اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بررسی‌های مستمر رابطان فرهنگی و حمایت‌های کمیته امداد مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان به صورت مستمر بررسی شده و بلافاصله اقدامات لازم جهت رفع آنها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مددجو مطلوب است، ابراز داشت: در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که دانش‌آموزان تحت حمایت با وجود وضعیت اقتصادی نامطلوب به درجات بالایی از نظر تحصیلی دست یافته و حائز رتبه‌های برتر در عرصه‌های علمی می‌شوند .

مظاهری افزود: در سال گذشته نزدیک به 350 میلیون ریال جهت کمک به دانش‌آموزان هزینه شد.

انتهای پیام/82002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول