اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انجام بیش از 150 بازرسی از واحدهای عرضه نان شهرستان بویراحمد

معاون صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال تاکنون طی گشت‌های مشترک با حضور بازرسان صنعت و معدن، اداره غله و مرکز بهداشت بیش از 150 مورد بازرسی از واحدهای عرضه نان شهرستان بویراحمد صورت گرفت.

انجام بیش از 150 بازرسی از واحدهای عرضه نان شهرستان بویراحمد

قاسم شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از آغاز سال‌جاری طی گشت‌های مشترک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره غله و مرکز بهداشت بیش از 150 مورد بازرسی از واحدهای عرضه نان شهرستان بویراحمد صورت گرفت.

وی گفت: گشت‌های مشترک به صورت مستمر از واحدهای نانوایی استان بازرسی کرده و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات واحدهای نانوایی و نقش آن در سبد مصرفی خانوارها از آغاز سال‌جاری بالغ بر 150 مورد بازرسی از واحدها نانوایی در سطح شهرستان بویراحمد انجام شده و افزون بر 50 تخلف کشف شده است.

شجاعی تصریح کرد: در این زمینه 38 پرونده تخلف تشکیل شد و به تعزیرات حکومتی استان نیز معرفی شد.

وی عمده تخلفات این نانوایی‌های را عدم رعایت نکات بهداشتی، جابه‌جایی و تغییر پخت خودسرانه، نداشتن پروانه کسب و کم‌فروشی عنوان کرد.

معاون صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه شهروندان انتظار دارند نانوایی‌ها و واحدهای تولیدی نان، محصولی با کیفیت و مرغوب را تحویل دهند، افزود: باید در حد امکان همه دست در دست هم زمینه افزایش کیفیت نان در سطح این استان را فراهم آوریم.

شجاعی گفت: نانوایان موظف هستند رفتاری مناسب با شهروندان و متقاضیان خرید نان داشته باشند و ساعت کار و توجه به وزن نان نیز از دیگر مواردی است که باید رعایت آن‌ها توسط نانوایان و متصدیان این واحدها مورد توجه قرار گیرد تا از این طریق شاهد رعایت حقوق شهروندان در این زمینه باشیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم هرگونه تخلفات واحدهای صنفی از جمله نانوایی‌ها از قبیل، کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم رعایت نکات بهداشتی و عرضه خارج از شبکه را با شماره 124 در میان بگذارند تا این گزارش‌های مردمی در اسرع وقت بررسی شود.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول