اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی خبر داد

صدور بیش از 2 هزار گواهینامه آموزشی قرآن‌آموزان در خراسان‌رضوی

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی گفت: گواهینامه پایان دوره آموزشی بیش از 2 هزار نفر از قرآن‌آموزان خراسان‌رضوی توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

صدور بیش از 2 هزار گواهینامه آموزشی قرآن‌آموزان در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، یوسف امینی اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج همگانی آموزش قرآن کریم و با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و به ویژه بین نوجوانان و جوانان، گواهینامه پایان دوره آموزشی 2 هزار و 250 نفر از قرآن‌آموزان خراسان‌رضوی توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

وی افزود: گواهینامه‌های صادره مربوط به افرادی است که در آزمون سراسری مهر 1391 موفق به کسب امتیاز لازم در رشته‌های حفظ قرآن و آشنایی با ترجمه و مفاهیم آن در سطح مقدماتی و تکمیلی شده‌اند.

امینی ادامه داد: همچنین گواهینامه پایان دوره تربیت مربی کودک نیز برای 75 نفر از افراد واجد شرایط که آموزش‌های تئوری و عملی مربوط به دوره تربیت مربی کودک را گذرانده‌اند نیز صادر شد.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی، گفت: تربیت مربی در رشته‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم، کودک و تدبر از جمله برنامه‌های دائمی بوده که با هدف تامین استاد و مربی مورد نیاز موسسات و مراکز غیردولتی در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود و در سال گذشته بیش از 400 نفر در خراسان‌رضوی در این دوره شرکت کردند.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول