اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی خبر داد

صدور بالغ بر 9 هزار گواهینامه جدید راهنمایی و رانندگی در خراسان‌رضوی

رئیس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی گفت: یکی از افتخارات این اداره صدور بالغ بر 9 هزار گواهینامه جدید بوده که نشانه عظمت کار و فعالیت راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی است.

صدور بالغ بر 9 هزار گواهینامه جدید راهنمایی و رانندگی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا جعفری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی در محل فرهنگسرای ترافیک اظهار کرد: به مدت 24 سال در مشهد و هفت سال با عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افتخار خدمت داشته‌ام.

وی افزود: در این سال‌ها تمام تلاش خود را کرده‌ام تا اخلاص در کار و خدمت به مردم را در رأس منشور اخلاقی خود قرار دهم.

جعفری با بیان اینکه افزایش تخلفات به حدی است که اعمال قانون نمی‌تواند به گستردگی آن انجام شود، خاطرنشان کرد: در این هفت سال چند نکته اساسی را سرفصل کار خود قرار داده‌ام.

وی ادامه داد: پایبند نبودن به میز و مقام و هم‌چنین توجه و مراقبه نسبت به رفتار دو مسئله مهمی است که همواره در مسیر خدمت به آن توجه ویژه داشته‌ام.

رئیس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی یادآور شد: انضباط در کارها، خوش برخوردی با آحاد جامعه، تعامل مثبت با سازمان‌ها و بخش‌های مرتبط، توجه ویژه به مقوله آموزش و فرهنگ‌سازی قواعد ترافیکی و رانندگی، توجه به توان تخصصی از طریق ادوار آموزشی و توسعه روحیه خدمت به مردم از موارد مهمی و بنیادی است که در این هفت سال به طور جد مورد توجه قرار داده‌ام.

جعفری خاطرنشان کرد: مجموع این معیارها و مسائل ذکر شده پرهیز از موازی‌کاری و تعامل مثبت در سیمر پیشرفت است.

وی با بیان اینکه از سال 86 تاکنون 692 هزار و 465 دستگاه خودرو و موتور شماره‌گذاری شده‌اند،‌ تاکید کرد: یکی از موارد رضایت‌بخش این است که با توجه به افزایش بی‌رویه خودرو و موتور، تعداد متوفیان ناشی از تصادف در خراسان‌رضوی کاهش یافته است.

رئیس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی یادآور شد: یکی از افتخارات صدور بالغ بر 9 هزار گواهینامه جدید بوده که نشانه عظمت کار و فعالیت راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/70023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول