اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

شهرداران به نظافت و بهداشت شهرها توجه بیشتری کنند

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهرداران باید به نظافت و بهداشت شهرها توجه بیشتری کنند.

شهرداران به نظافت و بهداشت شهرها توجه بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی بعدازظهر امروز در نشست شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: افزایش سطح کیفی خدمات به مردم در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد و باید از همه امکانات و توانمندی موجود برای بهبود سطح خدمات‌رسانی بهره ببریم.

وی افزود: شهرداران استان در سال جاری در ایام نوروز عملکرد مطلوبی داشتند و در بحث زلزله نیز شاهد همکاری و تلاش شبانه‌روزی شهرداران بودیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان داشت: هم‌اکنون مسئولان ارشد استان در بحث توسعه شهری نگاهی ویژه دارند و از شهرداران انتظار داریم در بهبود وضعیت مبلمان شهری و توسعه پایدار شهرها اهتمام ورزند.

رستمی تصریح کرد: در شهرداری‌ها با وجود پتانسیل‌های خوبی که وجود دارد از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی استفاده نمی‌شود و استفاده از درآمدهای پایدار بسیار کم شده است.

وی ابراز داشت: اکنون در بیشتر شهرداری‌ها نگاه هزینه‌ای است و نگاه درآمدی ندارند و این نگاه باید تغییر کند.

معاون استاندار بوشهر افزود: در هیچ شهری از استان نباید وضعیت خدمات شهری نامناسب باشد و این هیچ ربطی به کمبود اعتبار ندارد و در واقع علت تاسیس شهرداری‌ها ارائه خدمات به مردم است و مردم باید خدمات لازم را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در برخی از شهرهای استان آن چیزی که مردم شایسته آن هستند، مشاهده نمی‌شود و در برخی شهرها نظافت در حد رفع تکلیف است که شهرداران باید دقت بیشتری کنند و پاسخگوی مردم باشند.

معاون استاندار بوشهر افزود: یکی از معیارهای ارزیابی شهرداران، وضعیت بهداشت و سلامت شهر است و در شهرها باید توجه بیشتری به مسایل بهداشتی شود.

رستمی از بودجه 146 میلیارد تومانی شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال گذشته سرجمع بودجه مصوب شهرداری‌های استان 146 میلیارد تومان بود که شهرداری بوشهر با 40 میلیارد تومان بیشترین و شهرداری بردستان با 421 میلیون تومان کمترین بودجه را داشتند.

وی تصریح کرد: ورودی شهرها در واقع ویترین شهرها هستند و باید در ساماندهی ورودی شهرها تلاش بیشتری شود و ورودی شهرها به گونه‌ای باشد که در شان و جایگاه شهرها باشد.

رستمی بیان کرد: شهرداران استان در سال 92 عزم خود را جزم کنند تا در سایه الطاف دولت و نگاه ویژه استاندار، شاهد رشد و پیشرفت شهرها باشیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول