اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

استان بوشهر در اعزام عزاداران به مرقد امام راحل (ره) نمونه باشد

استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر در اعزام عزاداران به مرقد امام راحل (ره) به گونه‏ای عمل کنند که بوشهر در کشور به عنوان استان نمونه شناخته شود.

استان بوشهر در اعزام عزاداران به مرقد امام راحل (ره) نمونه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشستی با مدیران استان بوشهر اظهار داشت: سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یک میثاق همیشگی با امام و آرمان‎های امام و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه خط امام خط رهبری و سربازی آن، سربازی رهبری است، اضافه کرد: در سالگرد امام و در نبود ایشان باید به دنیا ثابت کنیم که ایران اسلامی در برابر دشمنان مانند کوه استوار است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم سربازی مطیع در کنار مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: مدیرانی که مسئولیت اعزام زائران و عزاداران را به مرقد امام راحل دارند، کارها و برنامه‎ها را در این راستا با جدیت، قدرت، سرعت و هماهنگی پیگیری کرده و انجام دهند.

حسنوند تاکید کرد: مسئولان استان نیز با همکاری با کاروان‏های اعزامی با در اختیار گذاشتن امکانات لازم زمینه‎ای فراهم کنند که استان بوشهر در این زمینه به عنوان استانی نمونه شناخته شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در این زمینه در استان نشان می‎دهد همه با هم هماهنگ هستند و بحث قشری، صنفی و دستگاهی وجود ندارد و این قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی سپاه و بسیج اعزام کاروان‎ها به مرقد امام راحل (ره) کار ارزشمندی شده و نتیجه مطلوبی برای استان داشته باشد.

انتهای پیام/66007/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول