اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صعود نماینده مازندران به لیگ دسته دوم فوتبال

تیم فوتبال پیام صنعت آمل با پیروزی مقابل حریف به طور مستقیم جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

صعود نماینده مازندران به لیگ دسته دوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته پایانی مسابقات فوتبال پلی‌اف لیگ دسته سوم کشور تیم پیام صنعت آمل که مهمان پارس فوتبال چالوس بود در نهایت موفق شد، مقابل میزبان خود به برتری دو بر یک دست یابد و با 21 امتیاز برای فصل آینده راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شود.

در این بازی میثاق اسماعیل‌پور در دقیقه 37 و مهدی خلیلی در دقیقه 54 دو گل پیام صنعت آمل را به تور دروازه چالوس چسبانند و احمد تقی‌زاده در دقیقه 46 تنها گل پارس فوتبال چالوس را وارد دروازه پیام صنعت آمل کرد.

در دیگر بازی حساس این گروه دو تیم هیئت فوتبال بابل و شهرداری جویبار که شانس صعود داشتند در طول 90 دقیقه بازی بدون اینکه گلی رد و بدل کنند به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

با توجه به نتیجه بدست آمده تیم شهرداری جویبار به عنوان تیم دوم و هیئت فوتبال بابل به عنوان پرامتیازترین تیم برای صعود به لیگ دسته دوم کشور راهی مرحله پلی اف شدند.

در مرحله دوم پلی اف لیگ دسته سوم فوتبال کشور برای صعود به لیگ دسته دوم شش تیم حضور داشتند که پنج نماینده از فوتبال مازندران بودند.

مسابقات این مرحله که به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد، تیم‌های پیام صنعت آمل، هیئت فوتبال بابل، پارس فوتبال چالوس، شموشک نوشهر، شهرداری جویبار و پیروزی شیروان حضور داشتند.

تیم‌های صنعت و استقلال ساری، نوژن شهرداری نوشهر و پیام صنعت آمل برای فصل آینده به عنوان چهار نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

تیم دریای محمودآباد نیز برای فصل آینده از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد.

 انتهای پیام/86005/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول