اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان اصفهان خبر داد

بیمه یک‌هزار و 750 زن سرپرست خانوار

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: با تلاش سازمان بهزیستی اصفهان یک‌هزار و 750 زن سرپرست خانوار و بی‌سرپرست، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

بیمه یک‌هزار و 750 زن سرپرست خانوار

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با تلاش سازمان بهزیستی استان اصفهان یک‌هزار و 750 زن سرپرست خانوار و بی‌سرپرست، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

وی افزود: تمامی هزینه بیمه این تعداد زن سرپرست خانوار و بی‌سرپرست توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود و بعد از چند سال آنها به عنوان بازنشسته تلقی شده و مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه کیفیت کاربردهای متعدد از جمله تشخیص، پیش بینی، ارزیابی روانی و اجتماعی است اظهار داشت: وضعیت سلامت عمومی و کیفیت زنان سرپرست خانوار چند سالی است که توسط اداره کل بهزیستی استان در جامعه آماری یک‌هزار و 394 نفری بررسی شده است.

به گفته وی زنان سرپرست خانوار و بی‌سرپرست نیازمند حمایت از سوی سازمان‌های مختلف هستند تا مشکلات این قشر از جامعه کاهش داشته باشد.

وی در ادامه از تدوین کتاب‌های آموزشی برای مهد کودک‌های استان خبر داد و افزود: کتاب‌های آموزشی تدوین شده ویژه کودکان سه تا شش ساله مهد کودک‌های سراسر استان اصفهان است که در سال جاری آموزش داده می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها منطبق با سرفصل‌های آموزشی مسائل هنری، دینی، آموزه‌های فرهنگی و تمامی مسائل مورد نیاز  این سنین تدوین و در اختیار مهد کودک‌های سراسر استان قرار می‌گیرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان اصفهان متذکر شد: بعد از 20 سال نونهالان مهد کودک‌ها از داشتن کتاب‌های آموزشی استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول