اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به ظرفیت‌های موجود

مسیر پیشرفت دانشگاه آزاد شهرکرد از جاده تجارت می‌گذرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود از جمله سالن‌های چند منظوره و فضای سلف سرویس در دانشگاه، وارد شدن در عرصه تجاری از جمله راه‌های پیشرفت و توسعه مالی این دانشگاه در آینده است.

مسیر پیشرفت دانشگاه آزاد شهرکرد از جاده تجارت می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یاسین صعیدی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان این دانشگاه، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف عالیه و بلند مدت دانشگاه، اعضای هیئت علمی باید به امکانات آموزشی، رفاهی، ورزشی و به ویژه سایت‌های علمی و پژوهشی دسترسی آسان داشته باشند.

وی با اشاره به راه اندازی رشته‌های جدید کارشناسی ارشد و دکتری در واحد شهرکرد، گفت: برای جذب و توسعه رشته‌های جدید نیاز به مشارکت اعضای هیئت علمی در معرفی و اعلام نیاز رشته‌هایی در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستیم.

صعیدی رضایتمندی را لازمه یک سیستم اداری برشمرد و گفت: زمانیکه سیستم راضی باشد به تبع عملکرد خوبی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به احادیث و روایاتی از مولای متقیان حضرت علی(ع) در راستای شناخت تکالیف، تصریح کرد: در یک سیستم اداری اگر انجام تکالیف خادمانه باشد، نگاه فرمانروایی از میان برداشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اصول و ارکان اخلاق اداری مهرورزی و بردباری است که اگر رعایت شود ما تکالیف اصلی خود را به خوبی انجام داده‌ایم.

صعیدی در ادامه بر ضرورت ورود به عرصه تجاری تأکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود از جمله سالن‌های چند منظوره و فضای سلف سرویس در دانشگاه، وارد شدن در عرصه تجاری از جمله راه‌های پیشرفت و توسعه مالی واحد در آینده است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول