اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز خبر داد

اجرای طرح‌های حوزه بهداشت ویژه مددجویان استان البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت ویژه مددجویان استان با هدف ارتقای کمی و کیفی سلامت خانواده‌های زیرپوشش خبر داد.

اجرای طرح‌های حوزه بهداشت ویژه مددجویان استان البرز

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: کمیته امداد بر اساس وظایف ذاتی که بر عهده دارد، افراد و خانواده‌های زیرپوشش خود را از نظر درمانی حمایت کرده و تسهیلاتی ویژه برای معالجه‌های پزشکی به افراد و خانواده‌های نیازمند اختصاص می‌دهد.

وی تصریح کرد: البته معتقدیم که بیش از بحث درمان باید در حوزه پیشگیری نیز با همین جدیت ورود پیدا کنیم و کمیته امداد در سراسر کشور و همچنین استان البرز طرح‌های مهمی در حوزه سلامت و بهداشت در دست اجرا دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: به عنوان نمونه طی یک سال اخیر این نهاد بیش از 5 هزار بسته بهداشتی در میان دانش‌آموزان و نوعروسان نیازمند استان توزیع کرده است.

سالارکیا ادامه داد:‌ بودجه‌ای که برای تهیه این اقلام تامین شده بالغ بر 500 میلیون ریال بود که با تامین تسهیلات ریالی موفق به تهیه و توزیع 5 هزار بسته بهداشتی در استان شدیم.

وی افزود: از سوی دیگر طی یک سال اخیر کلاس‌هایی در حوزه آموزش بهداشت فردی توسط کمیته امداد استان البرز برگزار شده است و علاقه‌مندان حاضر در این دوره‌های آموزشی موفق به افزایش اطلاعات خود شدند.

به گفته سالارکیا، در این مدت بیش از 3 هزار و 600 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان البرز در این کلاس‌ها حضور یافته و موفق به اتمام دوره شدند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با ارتقای کمی و کیفی آموزش‌های ارائه شده به افراد زیرپوشش به ویژه زنان، دختران و دانش‌آموزان بتوان سطح سلامت این قشر از جامعه را در حد مطلوبی ارتقا داد.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول