اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز انجام می‌شود

اجرای طرح سنجش سلامت در اداره کل میراث فرهنگی خوزستان

طرح سنجش سلامت ویژه کارکنان بالای 30 سال در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان طی دو مرحله در روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته اجرایی می‌شود.

اجرای طرح سنجش سلامت در اداره کل میراث فرهنگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی، اجتماعی اداره میراث فرهنگی خوزستان، طرح سنجش سلامت ویژه کارکنان بالای 30 سال در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان طی دو مرحله در روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته اجرایی می‌شود.

در این طرح که سه مولفه فشار خون، قد و وزن افراد بالای 30 سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، وضعیت سلامتی آنها برای افراد تحت پوشش این طرح تشریح می‌شود.

گفتنی است اجرای طرح سنجش سلامت به منظور ایجاد حساسیت افراد نسبت به خطر ابتلا به بیماری فشار خون به افراد تحت پوشش این طرح عنوان شده است.

با توجه به اینکه شعار امسال هفته سلامت فشار خون را جدی بگیریم بود و از طرفی بیماری فشار خون و چاقی جزو بیماری‌های پنهان محسوب می‌شوند این طرح ملی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/72001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول