اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید

بیش از 16 هزار نفر در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند

رئیس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید 16 هزار و 500 نفر در طرح سنجش سلامت این استان شرکت کنند.

بیش از 16 هزار نفر در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند

حجت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس استثنایی این استان برای سال تحصیلی جدید به صورت موقت آغاز شده است.

وی افزود: مراجعه کنندگان می‌توانند با حضور در پایگاه‌های سنجش سلامت شناسنامه سلامت خود را دریافت کنند.

صفری از پیش‌بینی سنجش سلامت 16 هزار و 500 نفر دانش‌آموز در سال جاری خبر داد و گفت: سنجش سلامت دانش‌آموزان روش بسیار مناسب در پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات و بیماری‌های احتمالی در کودکان است.

این مسئول بر ضرورت حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت و دریافت شناسنامه سلامت تاکید کرد و اذعان داشت: در سال گذشته 15 هزار و 782 نفر در پایگاه‌های سنجش سلامت این استان شرکت و شناسنامه سلامت دریافت کردند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته 12 پایگاه فعال سنجش سلامت ثابت و سیار و همچنین چندین پایگاه ویژه دانش‌آموزان مناطق عشایری وجود داشته که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد پایگاه در سال جاری نیز فعال خواهند بود.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌جاری در نیمه اول خردادماه پایگاه‌های سنجش سلامت این استان فعال می‌شوند.

صفری با بیان اینکه کودکان استثنایی به مراقبت بیشتری نیاز دارند اذعان داشت: این دانش‌آموزان نیز دارای قدرت، استعداد و توانایی‌های خاص خود هستند ولی بنا به خواست الهی در برخی فعالیت‌ها نسبت به سایر کودکان محدودیت‌هایی دارند.

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول