اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در آبیک فراهم است

فرماندار آبیک گفت: تمهیدات و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان آبیک فراهم است.

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در آبیک فراهم است

عبدالحسین داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در شهرستان آبیک تعیین شده‌اند.

داداشی ادامه داد: همچنین اعضای شعب و کاربران رایانه نیز به طور تقریبی مشخص هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان آبیک و دست‌اندرکاران انتخابات با به‌کارگیری حداکثر توان و نیرو انتخابات سالمی برگزار می‌کنند، افزود: در این بخش تنها مسائل بسیار جزئی وجود دارد که برای رفع همان مسائل جزئی نیز بر اساس زمان‌بندی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

این مسئول با ذکر اینکه دشمنان درصدد کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند، خاطرنشان کرد: این نقشه دشمنان شائبه‌ای از افکار خارج‌نشینان است و آنان باید بدانند که مردم ایران هوشیار، آگاه و بابصیرت هستند.

داداشی تصریح کرد: مردم در انتخابات گذشته همواره ثابت کرده‌اند که مدافع نظام، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، هستند و باقی می‌مانند.

حضور حداکثری مردم، مهر تأیید نظام است

فرماندار آبیک حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهر تأیید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر و بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات به موضوعی قابل تأمل برای کارشناسان دنیا تبدیل می‌شود و نقشه دشمنان را هم خنثی می‌کند.

داداشی بیان کرد: اگر نامزدی در ریاست جمهوری آرای بالایی را کسب کند، علاوه بر افزایش تعهد مسئولان، ضرورت قدردانی آنان از مردم بیشتر نیز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به حضور همه سلایق در میان نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، مردم با حضوری پررنگ در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای بی‌نظیر خلق می‌کنند.

وی اذعان کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی سپردن تمام امور کشور به مسئولان با آرای مردم بنا نهاده شد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز بر این موضوع اهتمام و تأکید داشته‌اند.

فرماندار آبیک با بیان اینکه با حضور 98 درصدی مردم در نخستین انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت کشور تعیین شد، تصریح کرد: در شناخت خدمت‌گزاران مردم همیشه از مسئولان جلوتر بوده‌اند و در این عرصه نیز همچون دیگر دوره‌ها در پای صندوق‌های رأی حضوری چشمگیر دارند.

داداشی اظهار داشت: مسئولان به عنوان امانت‌داران مردم از آرای مردم در صندوق‌های رأی در سلامت کامل حفاظت می‌کنند؛ به نحوی که سلامت قرائت آرا برای مردم قابل تشخیص باشد.

وی افزود: با توجه به اعلام اسامی نامزدهای ریاست جمهوری یقیناً مردم خدمتگزاری را تعیین می‌کنند که بیش از دولت نهم و دهم به مردم خدمات ارائه کند.

این مسئول ادامه داد: مردم باید با بررسی سوابق افراد ملی و محلی، نامزدهایی را انتخاب کنند که مطیع محض ولایت فقیه، باتدبیر، متدین و معتقد به اسلام و نظام باشند.

داداشی به تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اضافه کرد: این کار علاوه بر کاهش بخشی از هزینه‌های مادی و معنوی مردم، موجب می‌شود تا مردم بتوانند در یک روز با هوشیاری، در تعیین سرنوشت خود به نتایج مطلوب دست یابند.

وی ادامه داد: مردم با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه جاری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی می‌زنند.

انتهای پیام/77006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول