اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

پیش‌بینی 585 صندوق اخذ رای در اردبیل

فرماندار اردبیل از پیش‌بینی تدارک 585 صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در مرکز استان خبر داد.

پیش‌بینی 585 صندوق اخذ رای در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات مرکز استان که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه، سالم و ایمن تدارک دیده شده است که در این مسیر از کاندیداها و طرفداران آنها انتظار داریم از تبلیغات زود‌هنگام و پیش از موعد مقرر پرهیز کنند.

وی به روند انتخابات هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: ما با دعوت از معتمدین شهر و انتخاب شایسته‌ترین افراد به عنوان عوامل اجرایی انتخابات سعی داریم بدون شک و شبهه و تردید انتخاباتی در شأن و شوکت نظام اسلامی برگزار کنیم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: برای انتخایت در اردبیل حدود 305 شعبه اخذ رای در شهرستان اردبیل تدارک دیده شده است که این شعبات در قالب 585 صندوق از اولین ساعات روز رای‌گیری آماده حضور پر‌شور مردم در صحنه انتخابات خواهد بود.

دبیر، رفتار کارگزاران انتخابات را صادقانه، امانتدارانه و برخوردار از نظم و انضباط خاص توصیف کرد و گفت: در همه زمینه‌ها و مقوله‌ها برنامه‌ریزی‌ها دقیق، منسجم و مناسب تدارک دیده شده تا با کمترین نگرانی 24 خرداد انتخاباتی پر‌شور و شعور را شاهد باشیم.

این مسئول در خصوص تدارک ویژه فرمانداری و شهرداری برای ایام تبلیغات کاندیداها تصریح کرد: حدود 10 هزار متر فضا در 300 نقطه شهر تدارک دیده شده است تا برای نصب پوستر و تبلیغات کاندیداها به کار گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل ادامه داد: با ایجاد بسترهای مناسب انتظاری که از کاندیداها و طرفداران آنها می‌رود این است که تبلیغاتی قانونی داشته باشند و اجازه ندهند کوچکترین تخلفی در این زمینه صورت گیرد تا مبادا بهانه به دست دشمن بیفتد.

دبیر از برخورد جدی و قانونی با متخلفان در هر جایگاه، منصب و کسوتی خبر داد و ابراز داشت: نامزدهای این دوره از انتخابات باید شعور و فهم بالای خود را در تبلیغات عقلانی و درست به نمایش بگذارند.

وی به سطح تحصیلات و تجربه افراد شرکت‌کننده در انتخابات شوراها به عنوان انسان‌های آگاه و موثر اشاره کرد و افزود: در این دوره از انتخابات شوراها هفت نفر با مدرک دکترا و 43 نفر نیز با مدرک فوق‌لیسانس و صاحب تجربیات بسیار فراوان حضور دارند که می‌توان با کمک همین کاندیداها انتخاباتی پر‌شور برگزار کرده و به فرمایشات مقام معظم رهبری در ایجاد حماسه سیاسی اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به محدودیت مسیرهای تعیین شده برای ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: مسیرهایی که ایجاد ستادهای انتخاباتی در آنها به دلیل مسائل ترافیکی و راحتی مردم ممنوع است شامل مسیر شریعتی تا میدان امام حسین (ع)، میدان ورزش تا عالی‌قاپو، عالی‌قاپو تا پیر‌عبدالملک و 100 متر به طرف مرکز شهر و همچنین 100 متر به طرف میر‌اشرف از روبروی شهرداری‌ها اعلام کرد.

دبیر در پایان سخنان خود تاکید کرد: برای کاندیداها فرصت برابر تبلیغات و همچنین برنامه‌های متنوع سخنرانی در مساجد تدارک دیده شده است که نامزدها می‌توانند ازاین فرصت برابر برای ارائه برنامه‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/62005/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول