اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با حضور فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس و راهنمایی و رانندگی استان قم با حضور سردار مجتبایی فرماندهی انتظامی استان،‌ روسای واحدهای مختلف پلیس و مسئولان استان در سالن همایش‌های مرکز فوریت‌های پزشکی قم برگزار شد.

در این مراسم  سید کرم الله حسینی به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان منصوب شد و از زحمات سرهنگ فریدون ترکاشوند که پس از سال‌ها خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شد تقدیر و تجلیل شد.

ترکاشوند در این مراسم با اشاره همکاری دستگاه‌های مختلف استان با مجموعه راهنمایی و رانندگی اظهار داشت:‌ نهادهایی همچون سازمان صدا و سیما،‌ آموزش و پرورش،‌ شهرداری و مقام قضایی همیشه  پشتیبان مجموعه راهنمایی و رانندگی بودند.

کرم رضا مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این مراسم قم را متفاوت از استان‌های دیگر دانست و افزود: باید از ظرفیت‌های مختلف استان در زمینه‌های دینی،‌ فرهنگی و اجتماعی برای اختیار کردن قانون از سوی مردم استفاده کنیم.

حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم نیز در این مراسم با اشاره به درخواست مراجع برای الگو شدن استان قم گفت:‌ یکی از مراجع عنوان کرد که قم باید الگوی دیگر شهرها باشد. قم با همه شرایط و خصوصیت‌ها باید الگو شود. باید حمایت جمعی را به کار بگیریم تا موفق بشویم.

پیش از این سرهنگ حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهکیلویه و بویر احمد بود.

انتهای پیام/2258/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول