اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

نامزدهای انتخابات با معرفی برنامه‌های خود همدلی را در جامعه تقویت کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با معرفی برنامه‌های خود فضای صمیمیت و همدلی را در جامعه تقویت کنند.

نامزدهای انتخابات با معرفی برنامه‌های خود همدلی را در جامعه تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی  در نشست درس اخلاق ویژه مدیران استان اظهار داشت: با آغاز رسمی تبلیغات ریاست جمهوری نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را مدنظر قرار داده و تنها به معرفی برنامه‌های خود بپردازند.

وی تصریح کرد: پرهیز از تخریب دیگران و رعایت اخلاق انتخاباتی موجب تقویت فضای صمیمت و همدلی در کشور می‌شود و کاندیداها باید در این راستا تلاش کنند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی در سایه حضور و مشارکت جدی مردم در انتخابات دست یافتنی است و مردم باید بکوشند در انتخابات حضوری جدی و گسترده داشته باشند.

دری‌نجف‌آبادی تلاش برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی دانست و ادامه داد: این مشارکت موجب خنثی شدن تمام تلاش‌های دشمنان شده و نقشه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی تأکید کرد: ملت ایران با حضور خود در انتخابات بار دیگر پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را بیش از پیش به اثبات خواهند رساند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های همه جانبه کشور نیازمند انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات است، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات شایسته‌ترین فرد را برای کشور انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول