اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات اردبیل خبر داد

نظارت 2 هزار ناظر شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: بیش از 2 هزار نفر ناظر شورای نگهبان بر صحت و سلامت انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل نظارت می‌کنند.

نظارت 2 هزار ناظر شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن عیدی در همایش ناظران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در اردبیل اظهار داشت: خصایص اصلی این ناظران رعایت بی‌طرفی، امانتداری و انجام کار براساس قوانین و مقررات است تا خدشه‌ای در سلامت انتخابات وارد نشود.

وی با بیان اینکه بیش از 400 ناظر در مناطق مختلف استان نظارت دقیقی را بر روند انتخابات در مراحل مختلف انجام می‌دهند،‌ تصریح کرد: بیش از 274 شعبه اخذ رأی در مرکز استان اردبیل در نظر گرفته شده است تا انتخابات با کمترین دغدغه، شایسته و با صحت و سلامتی کامل برگزار شود.

عیدی خاطر نشان کرد: دشمنان ما بسیار تلاش می‌کنند تا به هر نحو ممکن به اصل سلامت انتخابات خدشه وارد کنند اما به یقین به اهداف شوم خود نمی‌رسند چرا که انتخابات ایران انتخاباتی برگرفته از حضور مردم و پشتیبانی آنها از نظام اسلامی است که در هیچ جای دنیا نظیر آن را نمی‌توان پیدا کرد.

این مسئول اضافه کرد: عالی‌ترین ناظر انتخابات ما خود مردم هستند که با چشم تیزبین و قانون‌مدار خود هرگز به گروه‌ها و افراد فرصت‌طلب اجازه نمی‌دهند از فرصت پیش‌ آمده به نفع خود استفاده کرده و یا از آن سوءاستفاده کنند.

وی بیان کرد: 24 خرداد مردم ایران با وفاداری و ابراز علاقمندی به مشارکت در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی بار دیگر نمادی از صلابت و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند و به هیچ کس اجازه نمی‌دهند تا کوچک‌ترین حرکت و کار غیرقانونی را در مسیر خارج از ضوابط و مقررات انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر هیئت نظارت بر انتخابات استان یادآور شد: تاکنون مراحل مختلف انتخابات به شایستگی برگزار شده و با کمترین خلل این روند ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم با حضور کاندیداهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان و همچنین شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا رقابت تنگاتنگ و نزدیکی را در 24 خرداد برای حضور در سنگر خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر انجام دهیم.

عیدی ماهیت انتخابات جمهوری اسلامی ایران را ماهیت دینی و ارزشی توصیف کرد و ادامه داد: قطعاً در این انتخابات برنده‌ نهایی حضور با شکوه مردم و صلابت همیشگی آنها است و برخلاف نظام‌های غربی این رأی مردم است که تأثیرگذاری ویژه‌ای در انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا برای حضور در عالی‌ترین مناصب خواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود گفت: چشم تیزبین ناظران شورای نگهبان در قبل، حین و بعد از انتخابات اجازه نمی‌دهد تا عده‌ای بخواهند از فضای انتخابات سوءاستفاده کنند و یا با ناآرام کردن فضای انتخاباتی برای خود جوسازی‌های کاذبی به راه اندازند.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول