اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه موسسات و تشکل‌های فرهنگی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد

ملت حضوری پرصلابت در انتخابات خواهند داشت/تقدیر از شورای نگهبان

جامعه موسسات و تشکل‌های فرهنگی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت بیدار ایران با اعتماد به بی‌طرفی و قانون مداری شورای نگهبان و دیگر نهادهای اجرایی و نظارتی، حضوری پرصلابت در انتخابات خواهند داشت.

ملت حضوری پرصلابت در انتخابات خواهند داشت/تقدیر از شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: معرفی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری نشان داد شورای محترم نگهبان، به عنوان امین ملت و ولایت و پاسدار قانون اساسی، در امتحانی بس پیچیده و دشوار، سربلند بیرون آمده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در این دوره از انتخابات با توجه به حضور چهره‌هایی که برخی از آنها برای خود صاحب نام و جایگاهی بودند و البته در بینشان افرادی نیز به چشم می‌خوردند که صلاحیت آنها برای تصدی بالاترین مقام اجرایی کشور از نگاه مردم مورد تردید قرار داشت، اما شورای نگهبان در یکی از دشوارترین برهه‌های فعالیت خود توانست با رعایت انصاف و قاطعیت و بی‌توجه به نفوذ افراد و رسانه‌های وابسته‌شان یک بار دیگر اعتماد عمومی را نسبت به خود تثبیت کرده و انقلاب اسلامی را در پیچ بزرگ تاریخی این سرزمین صیانت کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما به نمایندگی از جوانان پرشور و با بصیرت نسل سوم انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از عملکرد قانونی و انقلابی شورای محترم نگهبان از تمام نامزدهایی که بنابر احساس تکلیف و به منظور خدمت به مردم پا به صحنه رقابت‌ها نهاده و با وجود عدم احراز صلاحیتشان برای تصدی ریاست قوه مجریه از قانون تمکین کردند تشکر کرده و آرزو می‌کنیم در دیگر عرصه‌های نظام شکوهمند اسلامی توفیق خدمت به اسلام و انقلاب را دارا باشند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: بر این باوریم ملت بیدار ایران با اعتماد به بی‌طرفی و قانون‌مداری شورای محترم نگهبان و دیگر نهادهای اجرایی و نظارتی، حضوری پرصلابت را در انتخابات پیش رو از خود به نمایش گذاشته و به رغم همه کارشکنی‌های بدخواهان خارجی و داخلی این انقلاب، مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با گام‌هایی استوار خواهند پیمود.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول