اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان:

بودجه فنی و حرفه‌ای کرمان کاهش شدیدی دارد

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: با توجه به کاهش شدید بودجه فنی و حرفه‌ای کرمان نیازمند همکاری و تعامل مسئولان برای استفاده از بودجه استانی هستیم.

بودجه فنی و حرفه‌ای کرمان کاهش شدیدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی ابراهیمی‌نژاد در جمع مسئولان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه در نظام اسلامی مدیران باید مشکلات بیشتری را تحمل کنند، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی یعنی خدمت به خلق خدا و این بالاترین عبادت است.

وی با اشاره به کاهش شدید بودجه این اداره کل طی سال جاری افزود: با همکاری سایر دستگاه‌ها و مدیریت صرفه‌جویی هنوز اجازه نداده‌ایم آسیب جدی به روند آموزش‌های مهارتی استان کرمان وارد شود، اما نیازمند همکاری و تعامل مسئولان برای استفاده از بودجه استانی هستیم.

‌افشین شهرکی معاون فنی و آموزشی این اداره کل نیز به بحث پیرامون مسائل آموزشی، جذب مربی و پرداخت حق التدریس، تفاهمنامه‌های آموزشی و قراردادها با سایر دستگاه‌ها، صنایع و دانشگاه‌ها پرداخت و در مورد طرح استاد شاگردی بر افزایش تعامل با کمیته امداد تاکید کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به شعار سال جاری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: در این راستا برای تحقق این شعار بحث مدیریت زمان نقش بسیار مهم و اساسی دارد.

وی گفت: زمان از سرمایه‌هایی است که قابل برگشت نیست و اصلی‌ترین نکته برای مدیریت بهینه امور نیز مدیریت زمان است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول