اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز تأکید کرد

کاهش معضلات ترافیک شهری/ تمهیدات پلیس البرز برای نیمه خرداد

معاون عمرانی استاندار البرز بر کاهش معضلات ترافیکی در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: با توجه به آمار جمعیت باید بیش از گذشته بر اهمیت رفع معضلات ترافیکی در کرج توجه داشته باشیم.

کاهش معضلات ترافیک شهری/ تمهیدات پلیس البرز برای نیمه خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: در این راستا استان البرز می‌طلبد تا با اجرای طرح‌های ترافیکی بحران و معضل ترافیک را در البرز کاهش دهد.

وی تأکید کرد: یکی از طرح‌های اجرا شده و قابل قبول در استان البرز اجرای طرح زوج و فرد بود که توانست بخش عمده‌ای از معضل ترافیک را در البرز کاهش دهد.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: البته اجرای دوباره این طرح نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و استفاده از خدمات به‌روز است.

حدادپور بهره‌گیری از نظرات جمعی و تسریع در امر خدمت‌رسانی در بخش‌های زیربنایی حمل و نقل و ترافیک را از مهمترین وظایف مسئولان ذیربط دانست و گفت: باید تمهیدات اساسی به منظور کاهش معضل ترافیک در این استان و به ویژه کلانشهر کرج انجام شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تمهیدات پلیس برای تعطیلات نیمه خرداد خبر داد و افزود: در این راستا باید پیش‌بینی‌های لازم برای این تعطیلات در محورهای استان البرز و به ویژه در جاده چالوس انجام شود.

حدادپور ادامه داد: هر چند که سال‌های گذشته نیز این اقدامات و تمهیدات ترافیکی از سوی پلیس انجام می‌شد اما با توجه به اینکه این جاده یک‌طرفه می‌شود معضلات و مشکلات بسیاری را برای ساکنان این مناطق ایجاد می‌کند.

وی تأکید کرد: متأسفانه یک‌طرفه کردن جاده چالوس مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان روستاهای جاده چالوس به ویژه در بخش آسارا رقم زده است که مردم در این روستاها در این روزها و پایان هفته با مشکل تردد مواجه می‌شوند.

معاون استاندار البرز بر اجرای برنامه‌های لازم و ارائه طرح‌های ویژه برای رفع معضلات ترافیکی این استان تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون جاده چالوس به دلیل حجم بالای خودروهای عبوری، ظرفیت کافی برای این حجم را ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) لازم است تمهیدات ویژه ترافیکی برای ارائه خدمات بهتر به زائرانی که از این استان عبور می‌کنند، صورت گیرد.

*نصب نیوجرسی، استقرار واحدهای اورژانس در طول مسیر

رئیس شورای ترافیک استان البرز از جمله تدابیر برای ارائه خدمات به زائران را نصب نیوجرسی در مکان‌هایی که تعریض صورت گرفته و همانند قیف عمل می‌کند و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به شهروندان، استقرار واحدهای اورژانس و آتش‌نشانی در طول مسیر، عنوان کرد.

*حضور نیروهای پلیس در جاده‌های پرتردد استان البرز

حدادپور در بخشی دیگری از سخنان خود بر حضور تیم‌ها و نیروهای پلیس راهور برای روزهای تعطیل در جاده چالوس خبر داد و گفت: ساماندهی نیروهای پلیس در جاده‌های پرتردد و نقاط حادثه‌خیز از دیگر اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده به منظور ارائه خدمات به زائران و همچنین روان‌سازی و تامین ایمنی رانندگان انجام شده است.

حدادپور تاکید کرد: بنابراین لازم است با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی به صورت بلندمدت تا حد قابل توجهی از مشکلات موجود در این زمینه کاسته شود.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول