اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 183

نورمفیدی: نامزدهای انتخابات مروج اخلاق اسلامی باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به آغاز تبلیغات رسمی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: نامزدها در تبلیغات باید مروج اخلاق و ادب اسلامی باشند.

نورمفیدی: نامزدهای انتخابات مروج اخلاق اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: نامزدهای انتخابات باید در تبلیغات سیره ائمه (ع) را سرلوحه خود قرار دهند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات در عین رقابت باید دوست یکدیگر بوده و از تخریب و بداخلاقی‌های سیاسی پرهیز کنند.

انتخاب اصلح یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را از اسراف در تبلیغات انتخاباتی برحذر داشت و با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها برای معرفی نامزدها و برنامه‌های آنها کافی است.

نورمفیدی با بیان اینکه مردم در زندگی خود مشکلات اقتصادی دارند، تصریح کرد: هزینه‌های زیاد در تبلیغات انتخابات موجب تغییر نگاه مردم نسبت به آنها می‌شود.

وی انتخاب اصلح را یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و ادامه داد: رئیس‌جمهور آینده باید تجربه‌کاری داشته، توانمند بوده و توانایی مدیریت کشور در شرایط فعلی را داشته باشد.

مسجد جامع خرمشهر مرکز آزادسازی این شهر بود

امام جمعه گرگان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات باید به دشمنان نشان دهند که همچنان ایستاده و از حیثیت نظام دفاع می‌کنند.

نورمفیدی با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این آزادسازی به قدری اهمیت داشت که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با بیان اینکه مسجد جامع خرمشهر مرکز آزادسازی این شهر بود، افزود: شهیدان «محمد جهان‌آرا»، «حسین خرازی»، «احمد متوسلیان»، «مهدی باکری»، «حسن باقری»، «صیاد شیرازی» و «احمد کاظمی» نقش اساسی در آزادسازی خرمشهر داشتند.

هیچ مردی به اندازه حضرت زینب (س) توان دفاع از ارزش‌ها را نداشت

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان‌های گلستان و گیلان با اشاره به 15 رجب، سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: باری که آن حضرت بعد از حادثه عاشورا بر دوش داشت به مراتب سنگین‌تر از آن حادثه بود.

نورمفیدی تصریح کرد: عاشورا میدان درگیری، برخورد، کشتن و کشته شدن بود، اما میادینی که حضرت زینب (س) بعد از عاشورا در آن حضور یافت بسیار عجیب بود، زیرا دشمن درصدد تحقیر و به خواری و ذلت کشاندن خاندان پیامبر را داشت.

به گفته وی، هیچ مردی به اندازه حضرت زینب (س) توان دفاع از ارزش‌های اسلامی را نداشت.

5 نفر از اعضای کاروان زیارتی گرگان در عراق به شهادت رسیدند

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی عراق اوضاع نابسامان این کشور را محصول توطئه‌های عربستان سعودی، ترکیه و قطر با همکاری عوامل داخلی دانست و از توطئه‌افروزی آنها در عراق به جای مبارزه با اسرائیل انتقاد کرد. 

نورمفیدی همچنین یاد شهدای گرگانی که چند روز گذشته در عملیات تروریستی سامرا به شهادت رسیدند را گرامی داشت و از حضور پرشور مردم ولایت‌مدار گرگان در مراسم تشییع این شهدا تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه مرگ در این راه افتخارآمیز است، افزود: از مجموع کاروانی که برای زیارت به عراق رفته بودند در اثر عملیات تروریستی پنج نفر از آنها از جمله روحانی کاروان، حجت‌الاسلام حسین طهماسبی، شهید و 16 نفر نیز مجروح شدند. 

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول