اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای تابستان 92

طرح دائمی تردد زوج و فرد خودروها در مشهد اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طرح دائمی تردد زوج و فرد خودروها از ابتدای تابستان امسال در مشهد اجرا می‌شود.

طرح دائمی تردد زوج و فرد خودروها در مشهد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی امامی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان و مصوبه وزارت کشور، طرح زوج و فرد تردد خودروها از ابتدای تابستان و به صورت دائمی در مشهد به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: محدوده این طرح در امسال به 17 کیلومترمربع افزایش یافته که از ابتدای تیر ماه اجرا می‌شود و زمان آن همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت هفت تا 22 شب است.

امامی با اشاره به اینکه مرز طرح گسترش یافته، خاطرنشان کرد: مرز اجرای طرح محدوده چهارراه نخ‌ریسی، خیابان فدائیان اسلام، میدان بسیج، خیابان بهار، چهارراه لشگر، میدان شریعتی، خیابان احمدآباد، میدان احمدآباد، بلوار کلاهدوز، چهارراه ابوطالب، چهارراه عبدالمطلب، خیابان عبدالمطلب، خیابان کامیاب، چهارراه راه‌آهن، میدان راه‌‎آهن، میدان شهید گمنام، بلوار وحدت، میدان وحدت، میدان 17 شهریور، خیابان 17 شهریور و چهارراه نخریسی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: خودروهایی که سه رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج است، در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و خودروهایی که سه رقم سمت راست پلاک آن‌ها فرد باشد، در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه می‌توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند و تردد تمام خودروها در روز جمعه در این محدوده آزاد است.

وی با اشاره به ثبت تخلفات رعایت نکردن طرح در داخل محدوده توسط دوربین‌های نظارت تصویری و دوربین‌های ثبت تخلفات صورت می‌پذیرد، ادامه داد: عبور و مرور خودروهای حمل و نقل عمومی و خودروهای اضطراری مانند اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس در داخل محدوده طرح ترافیک بلامانع است.

امامی تصریح کرد: در حال تعیین استثنائاتی برای صدور مجوز تردد داخل طرح برای مصادیقی مانند سرویس‌های مدارس و خودروهای حامل مواد فاسدشدنی هستیم.

انتهای پیام/70002/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول