اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا استان زنجان:

90 درصد تسهیلات اشتغال در زنجان درست هزینه شد

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان تاکید کرد: بیش از 90 درصد تسهیلات ارائه شده بخش اشتغال در مسیر درست هزینه شده است.

90 درصد تسهیلات اشتغال در زنجان درست هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید مقدم‌پناه امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان که با حضور استاندار زنجان و مدیر عامل صندوق در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه راه‌اندازی این صندوق از ابتکارات دولت نهم بوده است، اظهار داشت: این صندوق از زمان راه‌اندازی خدمات قابل توجهی را ارائه داده است.

وی شعار سال‌جاری صندوق مهر امام رضا (ع) را در استان زنجان، هر زنجانی یک حساب عنوان کرد و افزود: این صندوق در نظر دارد با گسترش افتتاح حساب‌ها در آن، حمایت از ازدواج و اشتغال را افزایش دهد.

*سال طلایی در جذب اعتبارات ابلاغی زنجان

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان سال گذشته را در جذب اعتبارات ابلاغ شده برای صندوق مهر امام رضا (ع) طلایی برشمرد و اضافه کرد: این موفقیت با حمایت مدیران مرکز و اقدامات پرسنل استانی میسر شده است.

وی به تفویض اختیارات صورت گرفته به مدیران استانی و شهرستان‌های صندوق مهر امام رضا (ع) اشاره و تصریح کرد: این تفویض اختیار موجب حل بسیاری از مشکلات شده است.

مقدم‌پناه از کاهش 25 درصدی تعداد و 18 درصدی مبلغ معوقات تسهیلات ارائه شده به متقاضیان در استان زنجان خبر داد و اذعان داشت: این کاهش با تعامل انجام شده با مردم عملی شده است.

وی مبلغ اعتبارات جذب شده را بیش از میزان ابلاغی به استان اعلام کرد و افزود: تسهیلات مجددی هم به مناطق روستایی با هماهنگی و همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان انجام شده است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان از پرداخت تسهیلات به مساجد خبر داد و اضافه کرد: 15 میلیون تومان به 20 مسجد در اجرای این طرح به ویژه ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) تسهیلات کسب و کار را با توجه به نیازسنجی انجام شده پرداخت می‌کند، ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان با همه مسئولان استان از جمله نمایندگان مجلس هم دیدار و هماهنگی به عمل آمده است.

*پاسخگویی به همه نامه‌های سفرها در زنجان

مقدم‌پناه تصریح کرد: سال گذشته به همه نامه‌های سفر هیئت دولت در سطح استان زنجان پاسخ داده شده است و در سال‌جاری به متقاضیان ظرف 20 روز تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی از اعطای تسهیلات کسب و کار به بیش از 8 هزار نفر در سطح استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در راستی‌آزمایی انجام شده، صندوق مهر امام رضا رتبه نخست را در هدایت این تسهیلات به مسیر درست کسب و کار به دست آورده است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضای استان زنجان اعطای تسهیلات به مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری را برند صندوق مهر امام رضا (ع) دانست و اضافه کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان در ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی از رتبه‌های برتر کشوری محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: تسهیلات ابلاغی از مرکز به بنگاه‌های زودبازده به صورت 100 درصد پرداخت شده است.

وی از افتتاح 13 هزار و 522 حساب در صندوق مهر امام رضا (ع) طی سال گذشته در استان زنجان خبر داد و افزود: این میزان گشایش اعتبار بدون انجام تبلیغ خاصی انجام شده است.

مقدم‌پناه پایداری اشتغال‌های ایجاد شده توسط تسهیلات ارائه شده صندوق مهر امام رضا (ع) را از دلایل موفقیت این صندوق در بخش اشتغال عنوان کرد.

وی از انجام 24 هزار فقره نظارت به تسهیلات ارائه شده به بخش اشغال اشاره و تصریح کرد: به ازای هر تسهیلات چندین نظارت انجام شده است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان تاکید کرد: بیش از 90 درصد تسهیلات ارائه شده در بخش اشتغال در مسیر درست هزینه شده است.

وی میزان انحراف وام اشتغال را در سطح استان زنجان کمتر از 10 درصد اعلام و اضافه کرد: این موفقیت مرهون نظارت‌های انجام شده است.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول