اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه خبر داد

پرداخت 220 میلیون ریال وام خوداشتغالی به معلولان بشرویه

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از پرداخت 220 میلیون ریال وام خوداشتغالی به معلولان زیرپوشش این نهاد خبر داد.

پرداخت 220 میلیون ریال وام خوداشتغالی به معلولان بشرویه

محمد خادم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به خدمات ارائه شده به معلولان زیرپوشش بهزیستی اظهار داشت: این نهاد حمایتی در طول سال خدمات مطلوبی را به منظور رفع نیازهای معلولان و کمک به زندگی آنها ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته به 13 نفر از معلولان زیرپوشش اداره بهزیستی بشرویه، تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 160 میلیون ریال پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه تصریح کرد: همچنین به منظور امرار معاش و راه‌اندازی کسب و کار خانگی به هشت نفر از معلولان 260 میلیون ریال وام مشاغل خانگی پرداخت شد.

خادم با بیان اینکه سازمان بهزیستی برای ایجاد اشتغال پایدار اعتباری در نظر گرفته، افزود: سال گذشته مبلغ 220 میلیون ریال وام خوداشتغالی به معلولان زیرپوشش این نهاد اعطا شده است.

این مسئول عنوان کرد: به منظور ایجاد اشتغال معلولان 160 میلیون ریال به صندوق‌های CBR روستایی کمک شده و کارگاه‌های روغن‌کشی کنجد، پسته پاک‌کنی و دامداری ایجاد شده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه با اشاره به خدمات ارائه شده به کودکان معلول افزود: مرکز بچه‌های آسمان که به عنوان مرکز حرفه‌آموزی کودکان معلول شناخته می‌شود 26 نفر از کودکان معلول را زیرپوشش آموزش‌های خود قرار داده که در سال گذشته بالغ بر 22 میلیون ریال یارانه به مرکز بچه‌های آسمان پرداخت شده است.

خادم، برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از نابینایی و ناشنوایی برای مربیان مهدها و مشاوران آموزش و پرورش، کارگاه آموزشی تغذیه سالمندان، همایش پیاده‌روی سالمندان و اردوی زیارتی سیاحتی معلولان به مناسبت روز جهانی معلولان را از دیگر فعالیت‌های واحد توانبخشی برشمرد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول