اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه خبر داد

حمایت بهزیستی از کودکان محروم در روستا‌مهدهای بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی بشرویه از حمایت این مجموعه از کودکان محروم در روستا‌مهدهای این شهرستان خبر داد.

حمایت بهزیستی از کودکان محروم در روستا‌مهدهای بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد خادم صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک با بیان اینکه کودکان امروز سرمایه‌های گرا‌نبها و آینده‌سازان جامعه هستند، اظهار کرد: همزمان با روز جهانی کودک، 300 نفر از کودکان پیش‌دبستانی و مهدهای کودک با حضور در سالن ورزشی بشارت بشرویه روز کودک را جشن گرفتند.

وی ادامه داد: باید امکانات لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه کودکان فراهم شود تا حس خلاقیت در آن‌ها تقویت شود.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه با اشاره به شعار امسال روز جهانی کودک با عنوان کودک، خانواده و جامعه تصریح کرد: محیط خانواده باید بانشاط و شاداب باشد تا کودکان بتوانند در محیطی سالم و مفرح پرورش یابند.

خادم از فعالیت چهار مهدکودک شهری و هشت روستا‌مهد با نظارت اداره بهزیستی در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: بهزیستی در راستای وظایف محول شده در ارتباط با کودکان آسیب‌دیده و محروم خدماتی از جمله ارائه پرداخت بخشی از شهریه و یک وعده غذایی گرم در روستاها را انجام می‌دهد.

در این مراسم کودکان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «ما دوست داریم در دنیایی سرشار از شادی، صلح و دوستی زندگی کنیم» به استقبال برنامه‌های شاد روز جهانی کودک رفتند.

در ادامه جشن روز کودک در بشرویه، برنامه‌های شادی از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از قبیل اجرای نمایش عروسکی، برگزاری مسابقات و پرواز بادبادک‌ها در سالن ورزشی بشارت برگزار شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول