اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می‌گیرد

تدوین دایرة‌المعارف شهدای دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور ایثارگران از تدوین دایرة‌المعارف کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جبهه‌های حق علیه باطل خبر داد.

تدوین دایرة‌المعارف شهدای دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمد حسین سرایداران اظهار داشت: شهدا و ایثارگران این دانشگاه دارای آثار، خاطرات، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌هایی هستند که این موارد به منظور تدوین دایرة‌المعارفی، در حال جمع‌آوری بوده و تاکنون نیز بخشی از آنها گردآوری شده است.

وی ابراز داشت: این دایرة‌المعارف مربوط به تمام شهدا و ایثارگران این دانشگاه بوده اما علاوه بر این در زمینه معرفی برخی از شهدا نیز تاکنون اقداماتی انجام گرفته که در همین راستا کتاب «ترنم ملکوت» منتشر شده که یادنامه شهید دکتر محمد ابراهیم فقیهی است.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: کتاب «شهدای عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز» نیز در حال تدوین است که در آینده به چاپ می‌رسد.

سرایداران گفت: هدف اصلی ما از این اقدامات آشنا کردن جوانان با اندیشه‌ها و فعالیت‌های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است چراکه معتقدیم این آگاه‌سازی موجب ارائه الگو برای زندگی جوانان در جامعه امروز نیز می‌شود.

انتهای پیام/2448/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول