اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

افزایش تردد مسافر از گمرک پیرانشهر

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: یک ماه نخست سال جاری تعداد مسافران تردد یافته از گمرک پیرانشهر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافت.

افزایش تردد مسافر از گمرک پیرانشهر

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تردد مسافر از گمرک رازی، اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری 7 هزار و 644 مسافر از گمرک رازی خارج شده‌اند در حالی که این رقم در یک ماه نخست سال گذشته 7 هزار و 291 مسافر بود.

وی با اشاره به تردد مسافران ایرانی و خارجی از گمرک پیرانشهر، تصریح کرد: یک ماه نخست سال جاری 43 هزار و 153 مسافر ایرانی و 11 هزار و 620 مسافر خارجی از گمرک پیرانشهر وارد کشور شدند.

سیداحمدی ادامه داد: در این مدت 38 هزار و 366 مسافر ایرانی و 9 هزار و 208 مسافر خارجی از گمرک پیرانشهر خارج شدند.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: فروردین ماه سال گذشته 28 هزار و 989 مسافر ایرانی و 5 هزار و 317 مسافر خارجی از طریق گمرک پیرانشهر وارد کشور شدند.

وی به تعداد مسافران خروجی از گمرک پیرانشهر اشاره کرد و گفت: یک ماه نخست سال گذشته تعداد مسافران ایرانی و خارجی خروجی از این گمرک به ترتیب 24 هزار و 513 مسافر و 4 هزار و 655 مسافر بود.

سیداحمدی با اشاره به افزایش تردد مسافر از گمرک پیرانشهر، خاطرنشان کرد: یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد مسافران ورودی از گمرک پیرانشهر 60 درصد افزایش و تعداد مسافران خروجی از این گمرک 63 درصد افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: یک ماه نخست سال جاری در مجموع 54 هزار و 773 مسافر از گمرک پیرانشهر وارد و 47 هزار و 574 مسافر از آن خارج شدند.

انتهای پیام/61010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول