اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هرسین:

مردم ایران امسال حماسه شگفتی خلق خواهند کرد

امام جمعه هرسین گفت: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون همواره آزمون‌های متعددی را پس داده‌اند و امسال نیز حماسه شگفتی را خلق خواهند کرد.

مردم ایران امسال حماسه شگفتی خلق خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از هرسین، حجت‌الاسلام روح‌الله باقری در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که علاوه بر دیگر نعمات، نعمت امنیت و رهبری عزیز را برای ما فراهم کرده است.

باقری ادامه داد: در روز 24 خرداد ماه خواهیم دید که مردم چگونه پیرو امام (ره) و شهدای خود هستند و دشمنان از حضور حماسه‌ساز مردم در انتخابات، تعجب خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون همواره آزمون‌های متعددی را پس داده‌اند و امسال نیز حماسه شگفتی را خلق خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر ساختمان حوزه علمیه برادران شهرستان هرسین، امسال به بهره‌برداری نرسد، تعطیل خواهد شد.

به گفته باقری، علی‌رغم تصویب مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، هنوز اعتبارات لازم به حوزه علمیه تخصیص داده نشده و در بحث حوزه علمیه خواهران نیز با مشکل زمین مواجه هستیم.

*مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند

استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: باید حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در کرمانشاه و هرسین خلق شود.

حجت‌الله دمیاد افزود: مشکلاتی را در اعتبارات داریم، اما امروزه دوردست‌ترین مناطق و روستاها آب و برق‌رسانی شده که نشان از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دمیاد با تاکید بر اینکه مسئولان با خستگی‌ناپذیر بودن در راستای خدمت‌رسانی به مردم کوشا و پویا باشند، بیان داشت: مسئولان باید در مقابل مردم، پاسخ‌گو باشند.

*تجلی حماسه سیاسی در انتخابات است

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: دشمنان دیدند که از هیچ راهی نمی‌توانند با قدرت نظام ما مقابله کنند و دست به اقدامات شومی زدند.

حجت‌الاسلام وحید احمدی افزود: مقام معظم رهبری امسال را به‌عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند و حماسه سیاسی تبلورش در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

احمدی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم در تحقق و خلق این حماسه سیاسی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تلاش مضاعف کنیم، تصریح کرد: باید با حضور خود انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

گفتنی است، این جلسه مصوباتی برای رفع مشکلات موجود و انجام اقدامات عمرانی در پی داشت.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول