اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان:

جلیلی بهترین گزینه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان سعید جلیلی را فردی مناسب برای گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: جلیلی بهترین گزینه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

جلیلی بهترین گزینه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده عصر امروز در مراسم آغاز به‌کار ستاد مردمی مهندسان حامی سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در این شهر مردم را نقش‌آفرینان اصلی عرصه انتخابات در ایران اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تمام کاندیداهای ریاست جمهوری قابل احترام هستند، اظهار کرد: ترجیح می‌دهیم گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری را در کاندیداهای ریاست جمهوری دنبال کنیم.

آقازاده به گفتمان عبور از گردنه‌ها و تهدیدها علیه نظام اشاره کرد و افزود: گفتمان‌ها یکی از حساس‌ترین و حیاتی‌ترین عوامل برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف نظام تاکید کرد و گفت: بعضی از افراد به دنبال ایجاد توقف و فاصله با آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و باید در این زمینه مدیریت داشته باشیم.

وی خواستار به‌کارگیری مؤلفه‌های پیشرفت جامعه به لحاظ فکری و فرهنگی شد و تصریح کرد: نظام اسلامی بر مبنای حضور مردم و انتخابات شکل گرفته است.

آقازاده با اشاره به نقش اصلی مردم در تعیین سرنوشت خود، خاطرنشان کرد: حاکمیت مردم‌سالاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور نهادینه شده است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و یادآور شد: شوراها نخستین لایه مدیریتی در جامعه هستند و باید نسبت به شوراها به عنوان مشارکت مدنی حساس باشیم و در آن نقش داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حاکمیت سیاسی و بدنه اصلی نظام با مردم‌سالاری در کشور شکل می‌گیرد، اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از موارد اجرایی کردن تدابیر امام (ره) و مقام معظم رهبری در جامعه است و در این زمینه باید به گفتمان و تفکر ولایت‌محوری کاندیداها توجه داشته باشیم.

آقازاده تفکر ناب ولایت‌محوری را در جهان در حال گسترش خواند و اظهار کرد: ایران اسلامی با صلابت گفتمان ارزش‌های انقلاب اسلامی را پیش می‌برد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه برای تمام شهروندان احترام قائل هستیم، تصریح کرد: نسبت به افرادی که با جریان فتنه همراهی و سکوت کردند باید حساس باشیم.

وی به جریان انحرافی که در جریان ناب اصولگرایی نفوذ کرده، اشاره کرد و افزود: مردم در انتخاب فرد اصلح باید به گرایش کاندیداها توجه داشته باشند.

آقازاده سعید جلیلی را فردی مناسب برای گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: جلیلی بهترین گزینه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به واکنش جلیلی در فتنه 88، بیان کرد: جلیلی نشان داده که در مقابل نیرنگ‌ها و تزویرها ایستادگی می‌کند.

وی سعید جلیلی را فردی بسیار ریزبین و تیزبین توصیف کرد و یادآور شد: جلیلی در مسیر ولایت حرکت می‌کند.

آقازاده در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور آینده ایران باید در طول گفتمان مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول