اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد قزوین از جلیلی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد استان قزوین در حمایت از سعید جلیلی برای انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کرد.

حمایت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد قزوین از جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که وعده خداوند حق است و کسانی که صبر و استقامت در پیش ­گیرند و به حرف کسانی که ایمان به وعده خداوند دارند گوش دهند یقینا پیروزی را به آغوش خواهند کشید.

این بیانیه می‌افزاید: مطالعه تاریخ ایران نشان می­‌دهد از مهم‌ترین علل عقب ­ماندگی این کشور عدم وجود ثبات و امنیت بوده است و قدرت‌های استکباری پس از انقلاب اسلامی نیز با تحمیل جنگ و سپس تحریم­‌های پس از آن می‌خواستند که امنیت و ثبات ایران را به مخاطره بیندازند، ولی حماسه دفاع مقدس و مقاومت‌های دلیرانه ملت در طی این سال‌ها توطئه‌ها را به خوبی خنثی کرد.

در این بیانیه عنوان شده: باشد که با خلق حماسه‌ای دیگر در سال جاری اهداف شوم دشمنان در حوزه تحریم‌های اقتصادی نیز به حول و قوه الهی به خودشان برگشته و شکست بزرگتری را تجربه کنند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: همواره یکی از آفت‌هایی که در مسیر نهضت­‌های آزادی بخش مردم ایران وجود داشته است، روشنفکری غرب‌گرایی مرعوب بوده است و هر وقت ملت ایران به پا خاستند تا عقب ماندگی­‌های خود را جبران و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند دشمنان سعی کردند در قالب شعارهای مردمی، نهضت مردم را از درون تهی کنند و در مسیر اهداف اربابان خود قرار دهند.

این بیانیه تأکید می‌کند: ملت ایران عقب­ ماندگی را تحمل نمی‌کند و کسانی که می­‌خواهند ایران را به عقب برگردانند، جایگاهی در بین ملت نخواهند داشت.

این بیانیه در خاتمه متذکر می‌شود: ضمن احترام به حضور همه نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات پیش رو، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد استان قزوین حمایت همه جانبه خود را از کاندیداتوری آقای دکتر سعید جلیلی، روشنفکری متدین، سیاستمداری بصیر، رزمنده و جانبازی دلاور که نماد گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر نظام سلطه است را اعلام کرده و از درگاه خداوند منان برای ایشان و همه خادمان مخلص نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی پیروزی می­‌نماییم. باشد که به امید خدا با هدایت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه­‌ای (مدظله العالی) و با پیروزی آقای دکتر جلیلی این سرباز راستین عرصه علم و جهاد، کماکان شاهد فتح قله‌های رفیع پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/2667/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول